Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Żędowice
1108 cm3
54 KM
88 Nm
10.00 s
Wersja: Seicento S 1108ccm
Zakupiłem go w kwietniu 2010
Dodatkowe wyposażenie seryjne:
el.szyby, poduszka powietrzna, elektryczna regulacja pozycji przednich reflektorów.
2-rurka Ultera, reszta w punkcie nadwozie - jeszcze w rozbudowie.
Seryjny 1108ccm, 54/55 KM, 40 kW.
Seryjne.
Seryjne, planowane lekkie obniżenie, ale może w przyszłym sezonie (wiosna 2012).
Seryjne głośniki przednie, Odtwarzacz CD/MP3/USB/SD zostawił poprzedni właściciel, tylne głośniki 2x220W SONY EXPLODE.
- Czechy (Jessenik),
- trasa - Dąbrowa Górnicza, Ogrodzieniec, Chechło, Tarnowskie Góry, Ciasna.
- spoty - Częstochowa, Rybnik, Nysa, Pławniowice, Bytom.
Poślizg w czasie miejscowej gołoledzi, autko wisiało na podwoziu, w głębokim rowie, w sobotni wieczór, na szczęście nie było daleko i znajomy przyjechał traktorem. Żadnych uszkodzeń nie było.
Zderzenie czołowe z sarną przy 40-50km/h, ale na szczęście autku o dziwo nic się nie stało, tylko delikatny odcisk na masce.
Samochód raczej do dojazdu do pracy, w wakacje na wycieczki.
Mody i naprawy w najbliższym czasie:
- malowanie maski i tylnej klapy bagażnika (lub radstyle)
- malowanie zderzaków pod kolor nadwozia i poprawa kształtu i uszkodzeń niektórych elementów zderzaków.
- usunięcie pozostałych znaczków Fiata.
- zakup lusterek w kolorze nadwozia.
- zakup szerszych felg i opon.
- obniżenie nadwozia.
- wymiana tylnych amortyzatorów.
- wymiana wszystkich elementów hamulców.
+ silnik
+ przyśpieszenie/zwrotność
170 km/h z 4 osobami na pokładzie.
Alfa Romeo 156