Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
2000 cm3
150 KM
180 Nm
6.75 s
Zapraszam na:
www.seat-ibiza.pl
www.seat-klub.pl
Seat Ibiza GTi(8v) z pełnym wyposażeniem i klimatyzacją ,seryjnie posiada 115 koni i przyspiesza do setki w 9,8 sek,dużą zaletą jest rozkład mocy i momentu do masy auta( lżejsza o prawie 100kg od Cupry) ,seryjnie auto miało kolor Cosmo Black Metalic, została zakupiona w 2004 r przed manią ściągania aut
----> Im jego więcej tym ciągle mało ;)
-katalizator zastąpiony sportowym tłumikiem przelotowym-wycięty środkowy tłumik-końcowy karbonowy Upgrade Gumball-na początku był wydech sygnowany przez firmę ABT ;-)-kolektor Supersprinta-wydech powiekszony o 5mm-stożek K&N-powerrura i łaczniki Jacky Sport-łapacze powietrza na zamówienie-odłaczona odma-wałek sportowy Świątka GT-przeprogramowany komputer-przestawiony zapłon-świece NGK Platinium-kable NGK-xxx-xxx-xxx ;>
skrzynia CHE-240km/h
Najlepszy czas uzyskany to 7,7 do setki, regularne czasy w okolicach 7,9 sek
koniec zabawy z 2E :) czas na.......
->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->2008-->---
SWAP i napewno nie seria ;-)
No i jest :D
SWAP przeprowadził GTO
ABF-2.0 16v -150 PS seria
Skrzynia:CHE
1-60km/h
2-110
3-160
4-210
5-240
........sprawdzone :)
TUNING MECHANICZNY:
1)-chip by GTO odcinka 7300 obr
2)-dolot ze stożkiem K&N
3)-lekkie koło zamachowe
4)-wydech przelotowy z jednym tłumikiem, według mojego projektu 56mm
5)-końcowy wydech dedykowany do Cupry Sebring 2x90 mm
6)-xxx ;)
Najnowsze zabawki:
7)-sportowe wałki SCHRICKa 268st
8)-lekkie popychacze SCHRICKa
elmenty zamontowane, sprawują sie świetnie
Stage II
7)Zmiana wałków z 268/268 na 276/276, również Schricka ;)
9)układ wydechowy 60 mm z małymi poprawkami własnymi a końcowy zrobiony na zamówienie przez MG Motorsport (dzięki Michał :>)
-modyfikacja od 1 do 3 najlepszy czas to 7,09 (na 2 próby) czas mierzony na odciążeniu -50kg
-od 1 do 6 z dobrym paliwem najlepszy czas to 6,77 sprawdzony w dwie strony by był wiarygodny(również 2 próby), myśle że da się lepiej, ale następne próby za jakiś czas, po nowych modach ;) czas mierzony na odciążeniu -35kg
czas mierzony na gtechu 0-96km/h
Auto jest lżejsze o ok 50kg!lub 35
-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-
-podsufitka z alcantary
-zagłowki welurowe
-klapa tylnia welurowa
-fotele i kanap GTi z eco-skóry niebiesko-kremowa
-kierownica Momo Team Black 28cm
-pedały Momo Team
-nakładki na pasy Sparco
-nakładka na ręczny Jacky Sport
-gałka tytanowa
-okleina Foliatec
-naba polerowana
-oświetlenie zmienione na niebieskie
------------------------->2008-----
-2 kubełki FK model Evolution 07/08
-zegary z Cupry
-dywaniki Momo
-gałka Skunk2
-.........?
-----------------------------------
-Supersport z regulacją 7 stopniową tyłu
-INXX były wcześniej
-Weitec 60/40 mm
(międzyczasie były H&R,Supersport.. )
-odbojniki JOM
-rozpórka D&W
-rozpórka tył
Felgi:
Dezent VDARK-15\\\\\\\\\\\\\\\"
Opony:
przód:(były TOYO T1S)
tył:GoodYear F1
rozmiar:195/45/15
------------------------->2008-----
Opony:
przód: Toyo T1R 195/45/15
-Hamulce:
Tarcze:
przód:ATEPowerdisc
tył:Brembo
Klocki:p:Ferodo DS Perfomance
t:Ferodo Premier
Płyn:Ferodo 5.1
Zawieszenie:
tył:Technix na próbe :)-wywalone he
Całe nowe zawieszenie gwintowane, bardzo dobrze wybiera dziury a gleba ta sama, jak trzeba będzie niżej pójdzie ;)
Najnowsze:
Wymiana wszystkich elmentów gumowych,przegubu i kilku innych gratów
Hamulce tarczowe tył-Mikoda nacinano-nawiercane
-----------------------------------
Jednostka sterująca:
Alpine 7894 RB
Wcześniej też była Alpina :D
Głośniki:
6x JBL GTO
------------------------->2008-------
-sykacze Mobil Audio ;-)
-.....????
-------------------------------------
.......po przekroczeniu kluczyka zaczyna się przygoda ;-)
Sprzedana---> Audi S4
-100% czystym paliwie na stacjach polskich
-na drogi nie ma co liczyć, przynajmiej niech będą elementy zawieszeń tańsze z 40% ;)
-wszystkich zamalowanych fotoradarach
-drogówce z suszarkami..........do włosów
SPRZEDANE, IBIZA ZOSTALA ZAMIENIONA NA AUDI S4, WIEC JAK COS OCENIAJCE TAMTO