Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Hrubieszów/Lublin
1995 cm3
124 Nm
0.00 s
Moje pierwsze własne auto, choć nie pierwsze którym jeżdżę.
Przebieg 155kkm, oryginalny, potwierdzony, auto z polskiego salonu. Samochód na chwilę obecną jest w perfekcyjnej kondycji, serwisowany był w ASO lub u mechaników Alfistów.
Autko ma u mnie dożywocie.
Zawieszenie - sprężyny Sparco + amorki FK przód/TA tył, odnowione sanie i stabilizator.
Hamulce - Mikoda GT + klocki TRW.
CB Uniden 520 + antenka President Ohio
Felgi oryginalne Alfa Romeo 15"
Obecnie robi się swap na 2.0 8V 143KM
1.4 TS 16V 103KM/6300 i 124Nm/4500 - wyjęty i sprzedany.
2.0 TS 8V - fabrycznie 143 KM/6000 i 187 Nm/5000, a u mnie? Nie wiadomo jeszcze, ale pewnie więcej - silnik w tej chwili po remoncie, z pełnym wyważeniem i portingiem głowicy oraz zrobione do niego ostrzejsze wałki i zawory dolotowe o większej średnicy (z 44 na 46mm). Dodatkowo lżejsze koło zamachowe.
Wersja wyposażenia V2. Tapicerka antracyt, pełna seria poza mieszkami skrzyni i ręcznego, czarny panel środkowy - funkcjonalne i piękne zarazem.
Wahacze VEMA, sprężyny Sparco -30mm + krótkoskokowe amorki FK przód/TA tył, odnowione sanie i stabilizator, tylna belka po regeneracji.
Radio Alpine 4x45W, a reszta - seria, czyli 4 średniotonowe i dwa tweetery.
Powrót autem zaraz po zakupie - okazało się, że miała padnięte świece i przy pierwszym wciśnięciu gazu w podłogę cholernie szarpała i kichała.
Powrót dawcą silnika - 170 km na kołach bez OC i przeglądu, ale człowiek głupi był...
Trochę drobnych rzeczy jak rozpórki oraz flokowanie podsufitki.
Do tego wykonywany swap na całkowicie odbudowywany przeze mnie właśnie 2.0 TS 8V z modami tego silnika, zegary ciśnienia i temperatury oleju oraz większe hamulce, krótsza skrzynia, poliuretany w zawieszenie.
W niedalekiej przyszłości - lakierowanie całego auta w fabryczne Rosso 130 lub Rosso Competizione, do tego czarne akcenty, ciemne szyby, poszukiwanie nowych felg i opon.
We wnętrzu: czarne - zamiast jasnych - plastiki powyżej ramion, daszki i uchwyty, flokowanie podsufitki - powinno się bardziej zgrywać z resztą auta. Do tego poprawione wygłuszenie, lepsze radio, przednie głośniki i mały sub (ma grać czysto, nie głośno) i dorzucenie elektrycznych lusterek.
I kto wie - może kiedyś turbo?
- pali w mieście jak smok (10 litrów lekką ręką)
- fotele się powoli rozkładają :P
- idzie dopiero na wysokich obrotach
+ idzie dopiero na wysokich obrotach ;)
+ ładne wnętrze i wygodne fotele
+ agresywna linia nadwozia
+ całkiem oszczędna w trasie
+ praktyczny bagażnik
+ zawieszenie - proste, trwałe i sztywne
+ to Alfa
Vmax 180km/h na 1.4 TS.
Pojawienie się w kalendarzu LKAR 2011
Kilka ostrych wyprzedzeń w trasie
Czwarte miejsce na próbie czasowej na Zlocie LKAR w Kazimierzu Dolnym
6 pkt 400zł za czerwone światło
Zdobycie 3800zł stypendium na pracę inżynierską - a jest nią odbudowa silnika, który niedługo wyląduje w tym aucie.
Wykonanie na aucie pracy inżynierskiej i jej obrona.
Czerwonej Alfie GT 3.2 V6, czerwonej Alfie 75 2.0 TS i czerwonym Dużym Fiacie :)