Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Wąsosz Gorny k/Częstochowy
594 cm3
30 KM
0.00 s
Polerka gaznika i kanalu dolotowego lekko zwiększona kompresja poprzez zmiane uszczleki pod głowicami z klingierytu na aluminium 0.25mm. stozek KN do silnikow o mocy do 400 KM , tak wiem sporo ale to było pod ręka akurat
okład wydechowy zrobiony od podstaw z rur 45mm podwójny wydech końcówki zapożyczone od pewnego Pana z audi S6 który mi zawsze staje na moim miejscu :p
WYBEBESZONE DO ZERA
Fotele z Forda Escorta Cosworth
Kierownica z Karta
Obrotomierz
Przód: amortyzator rozebrany i wymieniony olej na gęściejszy,
Tyl,sprezynu Golf 3 GTI, amortyzator rozebrany i wymieniony olej na gęściejszy, obnizony o 60mm
BRAK
Na rajdzie WOŚP w 2005 roku na ostanim odcinku pekniety docisk sprzegla i rozwalnone wolne kolo,
1100 km w dwa dni do Koszyc i z powrotem na zlot Trabanciarzy
planowanie głowicy, zmaina felg i poszerzenie na dystansach, klatka, hydrauliczny reczny i wiele innych
PLUS:malo ludzi jezdzi Trabantami, wyruznianie sie z tlumu, duzo ciekawych ludzi mozna pozac posiadajac taki samochod nie mozna narzekac na brak emocji
MINUS: trudnosc o czesci,naprawy trwaja troche czasu, wiekszosc trzeba robic samemu
2 miejsce w III rajdzie WOŚP
POLONEZ 1500 TURBO LUB 2000 TURBO
super maszynka 15/10 kozaczny wyglad WPADNIJ DO MNIE pozdro