Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Uć
1762 cm3
115 KM
155 Nm
10.00 s
Samochodzik sprowadzony z Włoch. Dobre autko które jeszcze nigdy mnie nie zawiodło.
Lekkie CAR-AUDIO skrzynia w bagażniku wzmacniacz i jednostka sterująca Alpine.
Troszkę za słaby jak na masę lansowozu
Seria
Seria
Sub Woofer PB 20cm
Woofer PB w drzwiach 16cm
Tweetery PB trójkąty (w planach - brakło czasu latem)
Wzmacniac U-dimension
Radio Alpine
Tylko pamiętne podróże.
Dbać cackać dmuchać i w przyszłości swap na 2.0 lub zamiana na 2.0
+:
+niezawodność
+gracja
+wdzięk
+styl
+Toyota Celica
+uczucie z jazdy
-:
-troszkę połyka benzynę w sumie wszystko co wleje to pochłonie
- cena części eksploatacyjnych
207 Km/h
Toyota Celica VI gen 2.0
gt four odpada bo czesci znalesc to juz max trzeba sie namęczyć ;)
ale gt 175km oczywiscie to bajka :) moim zdaniem swap tylko wchodzi w gre bo max zadbana jest ta celcia:) przynajmniej z zewnatrz ;]
Świetna seryjna celka :)
Spoko auto. Zamiast w gt celuj lepiej w gt-four :}
Piękny sprzęcik dbaj o niego.! ;)
Życzę szerokości ;D Pozdrawiam ;) i zapraszam do mnie ;)
bardzo zadbana, dopieszczona i ten kolorek:)
szkoda ze tak malo mocy!