Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Dzierżoniów
1341 cm3
75 KM
118 Nm
12.00 s
Po przejechaniu pierwszych kilku kilometrów na buźce pokazał się "rogal", który został już na stałe:) Kobitki cenią kolor i piękno nadwozia, a faceci rewelacyjne zawieszenie i dynamikę. Poprostu ma "to coś":)
Nie warto poprawiać doskonałości więc wszystko jest seryjne.
Całkowicie seryjny i nie spartaczony przeróbkami. Absolutnie bezawaryjny i zaryzykuje stwierdzenie, że najlepszy w swojej klasie.
100% oryginał. Super ergonomiczne i przestronne. Dużo miejsca dla pasażerów z tyłu. Bagażnik jak na tą klasę samochodu zaskakująco duży.
Projektowane napewno nie z myślą o polskich "drogach".
Świetnie dobrana sztywność.
Chirurgiczna precyzja w pokonywaniu zakrętów.
Blaupunkt Heidelberg CD50
Głośniki ONKYO (seryjne)
Musiałbym opisywać każdą więc ograniczmy się do:
1. Wypadów randkowych;)
2. Treningów na OS-ach Rajdu Polski (fotki)
- Kubełek Sparco
- Sprężyny Eibach 35/35
- Gazowe KAYABy lub Bilsteiny
- Rozpórka
+ Zawieszenie
+ Silnik
+ Piękne nadwozie
+ Kolor;)
- Nie dotyczy;)
Zero punktów karnych
A to już zostawie dla siebie, aby nie zapeszyć;)