Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Ostrołęka
1289 cm3
68 KM
106 Nm
13.00 s
Podstawowa wersja LXi wyposażona fabrycznie w czteroramienną kierownicę, wzbogacona w międzyczasie o niektóre elementy wyposażenia z wersji GLX:
- konsola środkowa,
- halogeny przeciwmgielne,
- obrotomierz,
- trzecie światło stopu z modelu po FL,
- oryginalna ozdobna końcówka wydechu,
- komputer pokładowy TC-6
- aluminiowe obręcze ATS 13 cali,
- stroboskopy,
- neony wewnętrzne (podświetlenie podłogi z przodu auta),
- nawiercane i nacinane tarcze Mikoda + klocki Ferodo FDB610B,
- filtr odmy
- boczne kierunki przezroczyste z Golfa IV
1.3 MPi (seria)
- aluminiowe obręcze zegarów,
- podświetlenie podłogi z przodu auta neonami,
- zabudowa przycisków w konsoli środkowej
rozpórka kielichów
jednostka sterująca: Alpine CDE-9848RB,
przód: zestaw Philips 2x tweetery umieszczone obok regulacji lusterek + 2 głośniki 13 cm w drzwiach + 2 zwrotnice
tył: subwoofer z oddzielnym, zasilaniem
pierwszy wyjazd na Matador Tuning Party Hradec Kralove 2005 i podróż do Wielkiej Brytanii 2007
utrzymanie samochodu w jak najlepszej kondycji wizualnej i technicznej
minusy:
-średnia kultura pracy silnika,
-dość szybka korozja tylnych nadkoli i klapy bagażnika,
plusy:
-niskie spalanie,
-tanie części zamienne,
-łatwość napraw
I miejsce w sprincie w klasie FWD na II Ogólnopolskim Zlocie Skody - Skoda Obsession 2005 (Piotrków Trybunalski)
I miejsce w sprincie w klasie FWD & III miejsce w konkursie prób sprawnościowych w klasie FWD+ na III Ogólnopolskim Zlocie Skody - Skoda Obsession 2006 (Poznań)
wyraźnym spadku cen paliwa i braku dziur w drogach...