Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
United Kingdom
1796 cm3
115 KM
168 Nm
9.10 s
BMW 318i Touring
Silnik M43B18
Koła 225/50/16
Napęd na tylne koła oczywiście.
Modyfikacje:
Crystal clear kierunkowskazy
Crystal clear światła przeciwmgielne
X5 style migacze
16 calowe TSW Stealth BMW Alloy Wheels
DTM style SCORPION wydech końcowy, układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej, bez katalizatora,
Reszta kompletny standard
Silnik o pojemności 1.8 litra, 4 cylindrowy, 8 zaworowy, rzędowy z pojedyńczym wałkiem rozrządu, skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa, prędkość maksymalna którą ja jechałem 120 MPH
Modyfikacje:
Big Bore Throtle Body
K&N Performance Air Filter
Irrydium Spark Plugs
Stainless Steel Exhaust System
Szara tkanina, kompletny standard, zero zmian w wyglądzie wewnętrznym, standardowe szare dywaniki BMW. Podłokietnik środkowy dla kierowcy pokryty szarą skórą. 7 przyciskowy komputer pokładowy. Biała nakładka na obudowe zegarów, srebrne pierścienie na tarczach a'la M3.
Seryjne ALE utwardzone i lekko obniżone zawieszenie tyłu.
HU Pioneer, reszta narazie się powoli gromadzi, instalka będzie przed wakacjami.
Alpine MRV-T300 2/1
Alpine 3552
Jak gnałem do domu żeby żonę do szpitala na poród zawieść kontrola trakcji i ABS uratowała mi życie przy 100MPH.
Dbać ale nie oszczędzać :)
Plusy: ekonomiczny pojazd rodzinny, zdrowy w każdym calu, serce mimo przebiegu bije jak dzwon - chodzi mi o silnik ;)
Minusy: mała moc do wagi, duży przebieg (156tyś mil), kontrola trakcji na stałe.
3 punkty za speeding :)
Ja nie marzę, ja kupuje M3 E46 w przyszłym roku (czyt. listopad 2008)