Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
M
2200 cm3
115 KM
270 Nm
11.40 s
Renault Laguna I Phase II w unikalnej na naszym rynku wersji AIDA
(zdjęcia pochodzą z chwili zakupu w 2000 roku, auto miało wtedy 11000 km przejechane)
Obecnie na 16" felgach Exclusive Line
2.2 dTi (unikat!) Reanult produkowało te samochody tuż przed wprowadzeniem 2.2 dCi.
Skrzynia biegów ręczna 5-biegowa
Wersja AIDA
- klimatyzacja
- welurowo-materiałowa tapicerka
- radio fabryczne + pilot w kierownicy
- 4xAIRBAG
- ABS
- el. szyby i lusterka
obecnie na amortyzatorach Sensa-TRAC Monroe
Fabryczne radio Reanult zostało zamienione na radio SONY MP70 (bardzo wysoki model z odtwarzaczem MP3)
z przodu zestaw Blaupunkta ze zwrotnicą,
z tyłu Blaupunkt szerokopasmowy
co ciekawe samochód praktycznie bezawaryjny i bardzo komfortowy... więc nie pamięta się podróży!
Renówka zostaje z nami, idzier do blacharza i do lakiernika na poprawki i bedzie dalej dzielnie służyć.
Miunsy:
- bardzo brakuje 6 biegu, auto powyżej 140 robi się głośne, a silnik bez problemu osiąga czerwone pole na obrotomierzu.
- w moim egz brak możliwośći ustawiania kierownicy i fotela na wysokość (trudno dobrać pozycję)
Plusy:
+ spalanie, bez problemu mieści się w 7 litrach na 100 km (a silnik ma 2,2 l)
+ zachowanie podczas jazdy
+ niezwykle skuteczne hamulce
276000 km i ciągle oryginalne:
- sprzęgło
- turbina
- końcówki wtrysków
Ponadto jak na francuza nigdy nie przyspożył zbyt wielu kłopotów (głównie awari ulega układ elektryczny: podnoszenie szyb, ustawianie lusterek, ogrzewanie tylnej szyby) jest to uciążliwe, ale nie unieruchamia auta
Odpalenie auta zeszłej zimy pomimo grzejących tylko 2 świec żarowych przy -22 stopniach
Mercedesie CL, albo Audi A8