Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Krosno
1580 cm3
103 KM
145 Nm
9.80 s
Jaka jest Siena, każdy widzi. Dlatego też staram się, żeby się troszkę wyróżniała wśród wielu Sien, które jeżdżą po polskiech drogach.
-->Alufelgi Alessio 14 cali+opony 185/60R14
-->Brak oznaczeń modelu z tyłu i na błotnikach
-->spoiler tylny(czeka na zamontowanie)
-->zaciski i bębny hamulcowe w krwistej czerwieni(lakier już kupiony, znajdzie się trochę czasu, to może uda się polakierować)
-->tarcze hamulcowe Brembo, klocki Lucas
Seria wystarcza w zupełności. Dodatkowo zamontowana jest instalacja gazowa Tartarini, która sprawuje się doskonale.
Wygodne i dość obszerne. Gdyby zamontować kubełkowy fotel, szelkowe pasy i sportową kierownicę, byłoby super.
Wielki plus za bagażnik.
Seryjne, zbyt miękkie.
Radio CD Panasonic, niebawem zestaw głośników Pioneer.
Oczywiście 14 Rajd Rzeszowski Śrubex, który pojechałem Sieną jako "K1". Było mnóstwo wrażeń i super zabawa.
W planach mam przyciemniane szyby i obniżone zawieszenie.
Plusy:
- cena
- mocny i niezawodny silnik
- tania eksploatacja
- fajne wnętrze
- obszerny bagażnik
Minusy:
- zdarzają się drobne awarie
- szybkie zużywanie opon
- zbyt miękkie zawieszenie
- nienajlepsze hamulce
150 km po oesach rajdu bez jednej ryski na aucie;)
Podoba mi się wiele aut, oto kilka, na które chętnie bym zmienił Sienę:
- Fiat Stilo Abarth
- Subaru Impreza Sti
- Mitsubishi Lancer Evolution
- Audi A3
- BMW M3 i wiele innych