Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Olsztyn
2800 cm3
178 KM
235 Nm
7.00 s
Golf MK II GTI Wolsburg Edition
pierwotnie:
1,8 PF - 107HP
Później:
1,8 PG G60 - 160HP
Teraz
2,8 AAA - fabrykowo 174PS
Zawieszenie gwintowane KW wariant II
Felgi BBS RM 012 6,5x15 przód i 7x15 tył
opony 195/45/15
Grill bez znaczka by bonrath,pasy szelkowe shroth, czerwone lampy tył.kierunki przód dymione,Bixenon HID 6000k(teraz w nocy zwalniac nie trzeba) Reszta Orginał
Seryjny motor 2,8 AAA VR6 z górą od 2,9 ABV(głowica,kolektor,przepustnica)
po za tym czysta seria póki co :) bo to świeża sprawa.
Orginalne z wersji Edition ONE czyli:
- fotele recero z elektryczna regulacja wysokosci
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby
- szyberdach
- wykłądzina granatowa
Jak juz wcześniesniej wspomniano gwint KW, pierwotnie był blistein z regulacja konta pochylenia koła zawieszenie nie dopuszczone do ruchu ulicznego i strasznie twarde...
lepiej nie mówic.. Radio JVC aby cos tam umilało poranna podróz do pracy
240km/h starym golfem :)
hmm w zasadzie to nic mi wiecej nie potrzeba...może kiedyś przyjdzie czas na T ale to odległe plany narazie trzeba dbać o to co jest i udoskonalać :)
To Golf GTI! jakieś pytania?
żadnych:
To tylko stare GTI na bixenonie...
VR6 turbo w tym aucie...i powoli działam w tym kierunku...