Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Warszawa
2488 cm3
174 KM
403 Nm
11.40 s
Auto mojego ojca
100% moich wrażeń!
mistrzostwo świata jeśli chodzi o auta segmentu 4x4. tańszy od SUV'a Nissan'a o jakies 25% i pełny odpis VAT. Waga 2200kg a spalanie w mieście mieści się między 8 a 9 litrów :D !!! Chleje jak anorektych a mocny jak byk...
Fabryczne dodatki z chromu.
2,5 Turbo 16v, intercooler, R4
Bardzo wygodne fotele (skóra), trochę toporne twarde plastiki ale dobrze spasowane. Niezła ergonomia. Jak ktoś by brał dla siebie to polecam seryjną navigacje - Nie, nie dla tego że dobrze naviguje (narazie niema polskich map - mają być niedługo) natomiast 7" monitor w aucie robi extra wrazenie a pozatym rewelacyjna funcjonalność obsługi komputera pokładowego - rozbudowane intuicyjne menu - jedynie Joystic mógłby być nieco lepiej pomyślany
Przód:
Niezależne, wahacze poprzeczne, kolumny zawieszenia.
Tył:
Sztywny most, resory piórowe.
Seryjne audio robi miłe wrazenie - jedyny minus to ubogie niskie tony. Jak chciałem posłuchać głośniej to gdzieś znikały :(
Wybrałem się raz w cięższy teren (opony seryjne - szosowe, padało). Były to tereny rozlewowe za wałami wiślanymi w okolicach podwilanowskich Zawad. Grząski teren, mocno piaszczysty, sporo błota i dołów z różną zawartością w środku. Zblokowałem wszystko co śię dało, reduktor i w drogę. Auto spisywało się rewelacyjnie przez cały czas sunąc po piaszczystej glebie jak czołg po poligonie i w zasadzie nie było więkrzych problemów - raz tylko brałem jeden piaszczysty pagórek na 2razy. Na deser zostawiłęm sobie małą wspinaczkę. Moim Everestem został Wał wiślany - mokra trawa, nasiąknięta gleba - i z tym egzaminem Navara sobie poradziła. Mój własny Everest został zdobyty przy trzecim podejściu.
The End
Plusy:
- Zdecydowanie anorektyczny apetyt na paliwo
- Niesamowite włąsności terenowe
- Pełna funkcjonalność 5-cio os. samochodu osobowego
Minusy:
- jeszcze nie znalazłem (niech najpierw minie zachwyt tym autem)