Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Kargowa/Berlin
1993 cm3
150 KM
190 Nm
0.00 s
Moje drugie auto i zarazem druga Beemka. Tym razem postawiłem na komfort. Auto robi długie trasy, więc ma być przede wszystkim wygodne i dobrze wyposażone.
- M50B20Tü
- tłumik końcowy Sebring
- kompletne wnętrze z BMW M3 GT (limitowana seria 356 egzemplarzy)
- siedzenia i boczki w zielonej skórze i grafitowej alcantarze
- podgrzewanie siedzeń
- podłokietnik
- ciemna grafitowa podsufitka z czarną lampką z M3
- czarna wykładzina
- kierownica i podświetlana skórzana gałka z M-pakietu
- tylne zagłówki
- chromline
- pakiet dla niepalących
- lusterko wsteczne elektrochromatyczne
- deska rozdzielcza z wersji po facelifcie
- elektryczne szyby, lusterka i szyberdach
- wspomaganie
- duży bord computer
- "Innenlichtpaket" - pod osłonami przeciwsłonecznymi są oświetlane lusterka
- elektrycznie uchylane tylne szybki
- kluczyki "scyzoryki"
- domykanie szyb z pilota
- schowek na CD
- M-Technik + najgrubsze stabilizatory
- sprężyny AP -40mm
- polerowane rozpórki: Wiechers z przodu i D&W na tylnej osi
- Alpine 9854R
- przedni system Vibe 2x16cm + Tweeter ze zwrotnicą na każde z drzwi na wzmacniaczu Rodek 2180A
- z tyłu skrzynia z subwooferem Emphaser Xtreme T3 30cm na wzmacniaczu Rodek 2180A2
- okablowanie Dietz
- wygłuszenie drzwi
- pilocik :)
Każda podróż tym autem to dla mnie przyjemność
W dalszym ciągu doprowadzam auto do tzw. "igiełki".
- niedługo nowy lakier (kolor pozostanie ten sam), spryskiwacze reflektorów
- M52B28
R6, tylny napęd, komfort. Po prostu BMW.
Jedyny minus to chyba brak tempomatu. Brak klimy mi nie przeszkadza.
M3 E30
E24 M635 CSi
M3 E46 CSL
M3 E36
M5 E39
M5 E60
E32 AC Schnitzer
E30 325i Cabrio
E38 750
X5 4,4
No i byle jakie BMW z uturbionym benzyniakiem.... Jak szaleć to szaleć :]
Pomarzyć zawsze można...