Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Legionowo/Warszawa
2792 cm3
174 KM
240 Nm
7.80 s
Półkubełki na przodzie, pełna elektryka, szyber, ABS, wspomaganie, 2 x poducha powietrzna, TERMOTRONIC
Przód gwint TA TECHNIX
Amorki bilstein z seryjnymi springami na zimę. Sportowy kolektor wydechowy - baran 6:2:1, stożek SIMOTA.
Sportowa kierownica RAID z AIRBAG 32cm - była - patrz foto.
Soczewki przód IN-PRO
Najwspanialszy dla ucha motor VR6 2.8 AAA (24.03.2009r. po wymianie rozrządu i sprzęgła)
była kirownica RAID 32cm z poduchą a teraz jest seryjna z golfa GTI obszyta skórą, fotele z GT półkubły reszta w serii
PRZÓD - TA TECHNIX gwint -70mm
TYŁ - MTS + FK regulowany talerzyk -50mm
Koło na lato Borbet BS 16" tzw. 4x9" :) opony przód 195/45 Toyo, tył 205/45 DUNLOP.
Na zimę 15" TITAN z oponami 195/50 Fulda.
seria z jakimś Pionkiem + 8 głośników, 4 tweetery, 4 średniotonówki...
było kilka... na 4 do odcinki i 200 zamyka...
Większa gleba, zakucie motoru + turbo :)
+ przestronność,
+ spalanie ( jakby nie patrzeć to dosyć małe jak na ten silnik )
- raczej brak
nie ma się czym chwalić... lata jak trzeba ;-)
...narazie spełniam małe marzenia