Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Lublin
1392 cm3
75 KM
0.00 s
Bardzo fajny nissanek. Pojazd ten został kupiony 4 kwietnia 1991 roku w salonie POL-MOT w Warszawie i w momencie zakupu miał 12 km na liczniku. Razem z samochodem od drugiego właściciela otrzymałem książkę wozu - instrukcje obsługi - kartę gwarancyjną. Nissan ten należy do pokolenia N13 i jest to jeden z ostatnich pojazdów który zszedł z linii produkcyjnej bo zaraz wprowadzono N14.
silnik rzędowy benzynowy, czterosuwowy, 12 zaworowy.
Silniczek bardzo żwawy i zrywny, prędkość z jaką leciała ta pszczółka to 165 i możne było troche pociągnąć więcej, ale po co.
Silnik przeleciał ponad 170 tyś i tylko patrzeć jak będzie 180.
Oprócz wymiany filtrów i olejów niec nie robione.
Ostatnio troche olej zaczął się lekko sonczyć z pod pokrywy zaworów.
Silniczek czyściutki, nie widać ani nie czuć zużycia.
Bardzo fajne wnętrze, siedzonka welurowe, tylna kanapa składana asymetryczna, spory bagażnik.
z tyłu przestrzenie, na nogi nie brakuje miejsca, co było bardzo miłym zaskoczeniem,
Elektryczne szybki x4
Zawieszenie bardzo twarde, nie wiem czemu bo niby seryjne :| Jeździłem nissanem kolegi i był o wiele miększy.
Ale ta twardziocha to niezłe wbijanie w zakręty bez obaw !!
4 głośniczki + radio które sobie poszło, a raczej poszło z pewnymi miłymi panami pewnej nocy :(
Wszystkie podróże są pamiętne, bo miłe i przyjemne.
Autko nigdy nie zawiodło !!
Jakieś alu by się w końcu przydało
+ duże wnętrze
+ twarda zawiecha
+ świetny silnik
- twarda zawiecha(za twarda jak na nasze drogi :( )
- brak ocynku, trzeba dobrze dbać i konserwować by nie było rudzielca
Nissanie 200SX