Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
WIELICZKA
3000 cm3
188 KM
0.00 s
NOWY ALE STARY NABYTEK BO Z 88'ROKU.
POPREZDNIM SAMOCHODEM BYLA FIESTA I WRAZENIA Z JAZDY SĄ NIEDOPORÓWNANIA.
KAZDY KTO MIAL OKAZJĘ SIE PREZJECHAC TAKIM SAMOCHODEM NAPEWNO WIE O CZYM MOWA, PRZEDE WSZYTSKIM KOMFORT I WYGODA.
PRZYSPIESZENIE CALKIEM NIEZLE JAK NA TA MASE AUTA , JESZCE NIE SPRAWDZALEM ALE POWINIEN SIE ZMIESCIC W 10S.
A TO CO NAJLEPSZE W TYM AUCIE TO OCZYWISCIE TYLNI NAPĘD.
ZDJĘCIA SŁABEJ JAKOSCI BO ROBIONE TELEFONEM. NIEDL;UGO POSTARAM SIE DORZUCIC COS LEPSZEGO.
NARAZIE ZERO JAKICHKOLWIEK ZMIAN.
RADIO KENWOOD SZESC GLOSNIKÓW WZMACNIACZ I SKRZYNIA. OGÓLNIE NAWET GRA ALE SZAŁU NIE MA :)
PIERWSZA PRZEJAZDZKA .
PLANUJE FELGI 17'' 18'' juz są 18 :)
DELIKATNE PRZYCIEMNIENIE Z LUSTRZANKA WSZYTSKICH SZYB.
+ LIMUZYNA
+ KOMFORT
+ TYLNI NAPĘD
- JAK NARAZIE NIE MA. KTOS MOZE NARZEKAC NA SPALANIE ALE JAK DLA MNIE TO MOZE PALIC NAWET 20 NA SETKE.SAMOCHÓD DAJE ZA DUZO PRZYJEMNOSCI Z JAZDY ZEBY PRZEJMOWAC SIE PIERDOŁAMI.
NA 3 BIEGU DO 170KM/H
PRĘDKOŚC MAXYMALNA Z JAKĄ JECHALEM PO RAZ PIERWSZY JAKO KIEROWCA TO 240 KM/H
cztery razy wokół ronda przy galeri krakowskiej jednym ślizgiem. :)
nowsza o jeden model >7