Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
2800 cm3
174 KM
240 Nm
10.00 s
Duży wygodny Ford Galaxy z baardzo rodzinnym silnikiem VR6 2.8 i 174 KM. Naturalnie w automacie i w wyposażeniu GHIA
In progress będzie... jakieś alufele i przyciemnianko...
"Genialna" VW-ska konstrukcja VR6 o pojemnośći 2.8 litra i 174 kucach na pokładzie. Lubi wyższe obroty - można ciągnąć prawie do odcięcia. Trochę marudny na niższych biegach ale trzeba sandał w podłogę i można jechać. Półbiegi w tej skrzyni to świetna sprawa.
Niestety należy zapomniec o ekonomii przy tych 6 garach. W mieście smok, na trasie ujdzie w tłumie
wygodne i komfortowe nawet dla tych 7 osób
klima na przód i tył
dodatkowe sterowanie nawiewem dla tylnych pasażerów
wygodne i kapitańskie fotele. każdy regulowany dowolna konfiguracja
pełna elektryka - 6 elektrycznych szyb
elektryczny szyberdach
TRIP komputer
Dosyć ładnie niweluje polskie nierónośći
Ale przy ostrym zakręcie kasta lubi pochylić się na boczek
In progress - narazie zwykły Fordowski badziew 2006 RDS
Ponad 200 km nie schodząc poniżej 120 kmh
alufelunie 17 cali ze szprychami
przyciemniane szybki
Plusy:
Duży rodzinny komfortowy
Dobre osiągi przy tym silniku
Silnik nie-Forda
Automat
Wyposażenie
Nieskrzypiące plastiki
Minusy:
Tapicer chyba był kubistą
Spalanie (w mieście)
210 kmh i jeszcze by poszedł... ale pas startowy się kończył
Koenigsegg CCX ewentualnie Pagani Zonda Bugatti Veyron