Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
899 cm3
40 KM
0.00 s
Mój pierwszy samochód. Od pół roku stoi w garażu, czeka aż żona zrobi prawo jazdy, ja jeżdżę służbowym. Jednak wykorzystuję kazdą okazję aby się nim przejechać, bo mam do niego ogromny sentyment.
Nic specjalnego. Nie jestem fanem tuningu... W porównaniu do seryjnej wersji wymieniłem przednie kierunkowskazy na białe, załozyłem owiewki i boczne listwy.
900-tka. Do jazdy po mieście w sam raz. Niewielkie spalanie, zero problemów. Sprawuje się swietnie. Predkość maksymalna według prospektu - 137km/h. Mnie udało się pojechać 160km/h.
Seryjne poza kierownicą, która jest obszyta skórą.
Dość twarde - zachęca do szybkiej jazdy
Radioodtwarzacz Clarion. Głośniki: JBL na przodzie i Pioneer z tyłu.
Pierwszy długi wypad w podróż poślubną - miesiąc po kupieniu samochodu. 1500km po Polsce - głównie w górach.
To się zobaczy :)
+ przestronne i funkcjonalne wnętrze
+ tani w eksploatacji
+ minimalne spalanie
+ światła same się zapalają po uruchomieniu silnika i gasną po wyłączeniu :)
+ sentyment
- troche za mało mocy na dłuższych trasach
- ubogie wyposażenie seryjne
160km/h :)
Krwistoczerwonym UNO Turbo