Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Lublin
1721 cm3
73 KM
121 Nm
12.00 s
Moje pierwsze auto :)
Nie ma i nie będzie.
R4 8v 1721ccm 121Nm F3N-L740:)
Nie dolewam oleju od wymiany do wymiany!
Czyste i pachnące!!! - To podstawa.
Głośne ale bardzo komfortowe. Bardzo dobrze wybiera nierówności.
Clarion DB288RUSB
Głośniki w podszybiu Magnat, w drzwiach z przodu Blaupunkt.
Powrót z Ukrainy ze skończonymi szczotkami w alternatorze:) W Lublinie już nawet prędkościomierz nie działał.
W sumie brak. Jeździć:)
"+"
Silnik nie do zadarcia:
- F3NL740
- 1721ccm, 8v, 73KM, 121Nm.
"+"
Całkiem dobre seryjne wyposażenie, elektryka szyb przednich, wygodne welurowe fotele, regulacja odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, wspomaganie kierownicy, regulowana wysokość kolumny kierownicy, elektryczna szyba. Centralny. Jedynie przydałaby się klimatyzacja.
"+"
Zawieszenie dość głośne, ale bardzo dobrze wybiera nierówności.
"+"
Spalanie na trasie 6-8l 95tki w zależności od ilości osób w samochodzie (do 120km/h).
"-"
Spalanie w mieście - 10l to standard. /No.. 9 litrów jestem w stanie uzyskać/
"-"
Dość głośno robi się w samochodzie przy 140km/h, ujmuje to pewnego komfortu, jaki daje zawieszenie.
"-"
Wiek auta - rdza, usterki typowe warunkowane wiekiem. /Styki, styki i jeszcze raz STYKI - francuz/
Samochów wart uwagi, wbrew powszechnym opiniom dość solidny, prawidłowo eksploatowany napewno pojeździ jeszcze długo, lecz mógłby być te 7 lat młodszy.
... już nie marzę,
już mam
VOLVO V40 2.0T B4204T (160KM/230Nm)