Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
WROCŁAW
2324 cm3
150 KM
205 Nm
9.00 s
www.toledoclub.pl
Cztery poduszki powietrzne, pasy bezpieczeństwa z napinaczami z przodu, ABS, wspomaganie układu kierowniczego, światła przeciwmgielne, immobiliser, centralny zamek z pilotem, szyby atermiczne, regulowana kierownica, skórzana tapicerka, elektrycznie regulowane fotele, elektrycznie regulowane szyby boczne, radioodtwarzacz, automatyczna klimatyzacja, tempomat, oświetlenie wnętrza z wyłącznikiem czasowym, osobne lampki dla pasażerów z tyłu.
Brak nie bawią mnie takie żeczy !
Silnik: daje radość kierowcy. Z takim motorem mamy duże możliwości na drodze. Wyprzedzanie bez strachu, że się nie zdąży, a ile radości sprawia ściganie się z innymi kierowcami!
Podoba mi się dźwięk wydobywający się spod maski
Wrażenie jest potężne, gdy przy 150 km/h auto tak przyspiesza, że aż w fotel wgniata.
Sztywno zestrojone zawieszenia co prawda nie zapewniają wysokiego komfortu jazdy na dziurawych polskich drogach, ale sprzyjają precyzyjnemu prowadzeniu auta. To ważne, bo wiele wersji Toledo i Leona ma dynamiczne silniki. Wybojei nierówności zmniejszają jednak wyraźnie żywotność elementów podwozia, zwłaszcza końcówek drążków kierowniczych, tulei stabilizatora i gumowo-metalowych sworzni przednich wahaczy.
AURA Seat SOUND SYSTEM w zupełnośći wystarczy , b.dobrze gra
Kielce-Wrocław i A4.......
ZALETY
1. dynamiczny i dość oszczędny silnik
2. bogate wyposażenie
3. dobre zawieszenie
4.skuteczne hamulce B.DOBRE
WADY
1. mało miejsca z tyłu
2. zbyt mały otwór bagażnika
Cupra tylko