Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
CBR
2309 cm3
136 KM
190 Nm
9.00 s
Audi Coupe 2.3 E z 1989 roku - B3 typ 89. Z racji wieku potrzebuje dobrego traktowania, w zamian za to odwdzięcza się niesamowitą radością z jazdy. Dźwięk rzędowej piątki hipnotyzuje... zwłaszcza powyżej 3.000 obrotów.
Autko do 2004 roku jeździło w Niemczech, w moim posiadaniu jest od wiosny 2007 r. Przebieg ok. 220.000 km. Poprzedni właściciel założył instalację LPG, ja zdecydowałem się ją usunąć, z racji tego, że moja Coupe'tka stała się moją pasją a nie tylko zwykłym środkiem transportu.
Jeśli chodzi o osiągi to są zadowalające - auto waży tylko 1170 kg. Silnik nieźle ciągnie od dołu i jadąc ma się komfort psychiczny, że pod nogą jest rezerwa mocy.
Jedyne zmiany w stosunku do serii:
- białe kierunkowskazy z przodu;
- tylne światła od Coupe B4;
- końcówka wydechu - z taką końcówką kupiłem i tak zostało, poza tym wszystkie tłumiki fabryczne - pierwsze od nowości!!!
- drewniana kierownica Nardi Torino dedykowana do Audi Coupe/Cabrio/V8.
Felgi fabryczne Audi Speedline 15". Opony 205 z przodu i z tyłu.
Silnik 2.3 NG, 10-zaworowy, bez żadnych przeróbek, moc 136 KM, wtrysk mechaniczny. Od kiedy usunąłem instalację LPG i wymieniłem sfatygowany przepływomierz i wtryski silniczek momentalnie odżył. Dopiero teraz ujawnił swoje oblicze w 100%.
Jasne welurowe wnętrze, dodatki z prawdziwego drewna, stylowa drewniana kierownica Nardi Torino - czego trzeba więcej do czerpania przyjemności z jazdy? Wnętrze pachnie prawdziwym samochodem!
Seryjne
Fabryczny radioodtwarzacz kasetowy Audi Gamma CC - topowy model radia w Audi z tamtych lat. Szukałem długo i znalazłem takie w idealnym stanie.
+ piękna i ponadczasowa linia nadwozia
+ dźwięk silnika
+ idealny materiał na klasyka
+ drzwi bez ramek
Minusy nawet jeśli są to ich nie zauważam ;)
...tym żeby moja Coupe'tka została ze mną jako drugi samochód i była używana tylko wiosną i latem... (na dzień dzisiejszy tak jest:))