Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
1498 cm3
88 KM
160 Nm
10.90 s
Samochodzik odziedziczyłem po ojcu 1,5 roku temu. Kilka dni temu wskoczyło mi na szafę 268 000, więc przebieg ma również dość spory, noszę się również z zamiarem zrobienia kapitalnego remontu lakieru bo autko jest dosyć poobijane przez kretynów nie potrafiących otwierać drzwi na parkingach+rysa po całości zrobiona przez jakiegoś głąba u mnie pod blokiem. Pozatym samochód jest dla mnie idealny i nie zamierzam się go pozbywać rzez długie lata. Bardzo mało awaryjny, fajny wygląd, spory komfort jak na tą klasę i generalnie wszystko mi się w nim podoba.
Nie wiem czy można to nazwać tuningiem bo to tylko delikatna kosmetyka, dlatego też umieściłem autko w kategorii seryjnych aut ale wymienie to co przerobiłem.
-Sportowy tłumik ULTER (2x100mm)
-Białe zegary podświetlane na niebiesko
-Gałka zmiany biegów Jacky ale niestety chrom się starł, pozatym spadała z drążka, narazie jakiś syfiasty plastik z marketu a za parę dni momo albo sparco.
UPDATE: Już sobie siedzi SPARCO R-SPEED, zdjęcie obok ;)
Niedawno pojawiły się nowe 14 calowe felgi. Wkrótce zdjęcia.
Jednostka centralna Pioneer DEH-5700MP, głośniki przednie seryjne, tył Magnat Classic, wzmacniacz SAMS 4x150W, zwrotnica dla subwoofera+subwoofer SONY 300W.
Lekka zmiana, subwoofer Soniaka zastąpiła tuba JBL CS 1204T i zajeła mi pół bagażnika ;)
Tu się ostatnio sporo pozmieniało. Wyleciała seria z przednich drzwi a ich miejsce zajął zestaw odseparowany PowerBass ES-6C, całkiem zrezygnowałem z tylnych głośników a przód oraz tubę zasila wzmacniacz AXTON C509. Wymieniłem również całe okablowanie na nowe z miedzi beztlenowej OFC. Całość gra naprawdę ładnie chociaż chętnie zamieniłbym tubę na subwoofer. Niedługo wrzucę zdjęcia.