Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Ostrołęka
1493 cm3
90 KM
119 Nm
9.50 s
Długo szukany.... Błękitny Cif LSi tj:
- silnik D15B2
- elektrycznie podnoszone szybki
- elektrycznie ustawiane lusterka
- elektrycznie otwierany szyberdach
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek + alarm
- ogrzewanie postojowe - Webasto
Felgi 15 cali O.Z. Racing z gumami Toyo Proxes T1-R, czerwone zaciski hamulcowe, sprężyny Eibacha, poliuretanowe tuleje w zawieszeniu, Bi-Xenon, przyzwoicie grajace audio ;)
(fotki troche nieaktualne, moc i osiągi tez ;) - brakuje gleby, gum Toyo oraz pomiaru mocy i momentu po zmianach w wydechu)
Seria + Zmodyfikowany wydech: kolektor DC 4-2-1, środkowy tłumik przelotowy, tłumik końcowy przelot Mugen Style M-tech'a, usunięty katalizator
Seria
Springi Eibacha -40, poliuretany
JVC KD-SH909r
2 zestawy Tonsil Speed 1700
Tuba JBL CTX-3000
Magnat Classic 360
miał być swap na B18C6 ale próbuje sie wyleczyć z tej choroby... "tuningu" ;)
GSX-R K1 750... moze 1000 ;)
a powazniejsze marzenia to:
NSX, S2000, M3 e46, SL i wiele innych ;)