Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Warszawa
2461 cm3
140 KM
290 Nm
9.80 s
Nabylem w koncu stycznia 2008.
V70 TDI prod.11.1998 model 99.
Silnik w stanie idealnym.Z rury wydechowej praktycznie bezbarwny! wylot spalin, nawet po przygazowaniu !!!, a wiadomo jak Diesle kopca niemilosiernie.268.000 przebiegu, wiec stan silnika i turbiny powala! :D
SIPS (Volvowska klatka bezpieczenstwa),czerwone lampki w drzwiach. Boczne AirBagi wspomagajace uklad SIPS. WHIPS (system zabezpieczajacy przed urazami kregoslupa). Polskora (najlepsza bo welur sie przeciera po bokach, a w full skorze sie jezdzi po siedzeniu i grzeje latem. Nie wspominajac o pekaniu skory, glownie na siedzieniu kierowcy). Klimatronic dwustrefowy, pelna elektryka szyb i lusterek, podgrzewanie lusterek, elektryczny szyberdach, centralny zamek, manualna skrzynia, 16 calowe oryginalne Volvo Alu, kupilem oponki Dunlop M3 Winter Sport 205/55 R16, na zapasie piaty taki sam Alu !!! i na nim Bridgestone.
Zrywny i szybki jak na 1,6 tony.
Bardzo sztywny,wiec wypadniecie na zakrecie nie grozi w tym malenstwie.
Volvo po tuningu to tak jak Maluch126p w Dieselu!
To po prostu sie gryzie :)
rakieta! skubaniec ma taka sile pociagowa, ze na zalaczonym pierwszym biegu i rowniusich 850 RPM ciagnie pod spore wzniesienie, a ja trzymam nogi na podlodze :D to jest dopiero fun po benzyniaku. Warto zaznaczyc, ze masa wlasna tego malenstwa to ponad 1,6 tony!
eleganckie, jasne, szyber!
sztywne
Soniaczek MP3/WMA z AUX-em na Mosfecie.Niby nie drogi model,ale wyglada rasowo! i ta ergonomia przyciskow :) Podlaczylem to i odpalilem.Jeszcze nie wiem co mam w srodku (jakie glosniki) ,ale zdebialem! doslownie wbilo mnie w siedzicho!
Niedlugo zajrze co sie kryje pod maskownicami bo gra to zarabiscie.Dzwiek powala jasnoscia i pelnym pasmem.Jestem w szoku,doslownie w szoku bo nastawilem sie na fajne radio z mialem nadzieje dobrymi glosnikami,a tutaj brzmi TOTALNIE ODLOTOWO!
Pierwsza dlugodystansowa tym cudenkiem
Wawa-Bialka Tatrzanska-Wawa.800 kilometrow,a po powrocie w baku zostalo jeszcze na okolo 200km :D
Po benzyniaku z LPG to niewiarygone :)
LPG musialem tankowac w trasie co okolo 280-300km bo zbiornik byl w kole zapasowym.Tutaj podjezdzam pod stacje raz na 1000km !!! :D
Podjazdow pod wzniesienia nie slyszalem (2.000 RPM :D). Po wolnossacym benzyniaku to najwiekszy szok. 140KM i 290NM daja rade w kazdych warunkach.
Brak Audio nie przeszkadzal.2,5 litrowego TurboDiesela koncernu VW/Audi przez kilka godzin moglem sluchac z wielka frajda.
Stopniowo bede realizowal moje plany w tej kwestii.
Brakujacy dekielek w tylnym kole juz jest na miejscu :)
Zmienilem wyexploatowane Zarowki H7 Osram Nightbreaker na Philips X-treme Racing Performance.Biale postojowki Philipsa W5W Bluevision. Lampy juz zdemontowalem i umylem od srodka.Kierunki przednie zmienilem na nowki :) zarowki powymieniane ;) cala masa dupereli i drobiazgow. Wyeliminowane wszytkie brzeczace duperele. Nabycie latem Nokianow H (rewelacja!) Odpicowane alufelg, wlasnoreczne dokladne upranie (musialem szczegolnie po glikolowej powodzi) calego wnetrza, nawoskowanie calej karoserii. Fura caly czas dopieszczana.
- najwiekszy za to,ze nagrzewnica jak sie okazalo byla do wymiany (do kabiny ciekl plyn chlodniczy) jak tylko kupilem Volvine,wiec demontaz calego przodu,zeby wymienic (tapicerka,decha) MASAKRA! ale poza tym wszystko perfect,jak na razie :) Bylo ciezko.Parowanie wnetrza niemilosierne! Wilgotnosc we wnetrzu pojazdu wynosila 90%,ale teraz juz prawie o tym zapomnialem.Doplacilem na starcie 2.500pln.W A.S.O i tak bym zabulil ze 4.000 za taka robote.
Gazety na podlodze, ten zapach glikolu! mokra podloga...
juz z tym koniec :D
+ jak na razie najwiekszy za mobilnosc na jednym tankowaniu do pelna i relatywnie male spalanie jak na taka bude :) no i wrazenia z jazdy !
Start spod swiatel prawie jak samolotem (przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu) nie robie jednak tego bo spokojna jazda dostarcza o wiele wiecej przyjemnosci :) Diesela nie wkreca sie wysoko, on ciagnie od samego dolu :D
zdobycie tego cuda i dbanie o to by caly czas cos w nim polepszyc :D
malej awaryjnosci skomplikowanego motoru o duzej kompresji. Dobrze brzmiacym Audio w tym Dieselku.Wnetrze ciche w czasie jazdy,wiec da rade :)
jeszcze niedawno marzenie,a po pierwszym sound checku TOTAL SZOK!
Audio po prostu wymiata :)
Kupilem bez zadnego Audio,z dziura w konsoli i gosc mowil,ze babka,ktora sprzedala Volvo powiedziala,ze za 400 Euro daje mu radio.Naturalnie handlarz nie wzial.
Napawalo optymizmem jak to uslyszalem.W takim sprzecie glosniki musza byc co najmniej lepsze niz dobre.
Okazalo sie po kupnie zwyklej jednostki SONY na Mosfecie, ze Audio mam wypas na maxa!