Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Świlcza
2982 cm3
180 KM
410 Nm
11.00 s
Jest to autko rodzinne które jak narazie nie sprawia żadnych problemów i oby tak dalej zostało sprowadzone z francji w 2006 roku. Wersja SOL+NAVI dla niewiedzących full opcja (ale bez koła zapasowego;))),
brak
Kod silnika 1KD-FTV
Usytuowanie wzdłużne
Typ silnika rzędowy
Rodzaj paliwa 48 Diesel
Rodzaj wtrysku common rail (1350 bar)
Rozrząd DOHC 16 zaworów
Pojemność (cm3) 2982
Średnica x skok cylindra (mm x mm) 96 x 103
Stopień sprężania 17,9:1
Moc maksymalna (kW/obr./min) 127 (173 KM)/3400
Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr./min)
410/1600–2800 (5 A/T)
Roleta bagażnika
Sterowanie radiem przy kierownicy
Klimatyzacja automatyczna z podziałem kierowca/pasażer
Klimatyzacja automatyczna dla tylnych rzędów siedzeń
Elektrycznie sterowany szyberdach
Centralny zamek sterowany pilotem
Elektrycznie regulowane szyby przednie (z funkcją auto)
Elektrycznie regulowane szyby tylne (z funkcją auto)
Elektrycznie regulowane + składane + podgrzewane lusterka
Elektrycznie regulowany odcinek lędźwiowy fotela kierowcy
Elektrycznie regulowane fotele przednie (8 pozycji)
Skórzana kierownica i mieszek zmiany biegów
Skórzane siedzenia + podgrzewane fotele przednie
Trzeci rząd siedzeń
Tempomat
Zegary typu OPTITRON
Radio + 6xCD + magnetofon + 9 głośników
Zmieniarka płyt CD
Komputer pokładowy „Fieldmonitor”
Bluetooth
Drewniane elementy na desce rozdzielczej
Przednie wahacze podwójne ze sprężynami śrubowymi
Tylne czterodrążkowe ze sprężynami śrubowymi
Wersje Sol, Sol + Navi TEMS drugiej generacji i tylne zawieszenie pneumatyczne,
LSD Torsen – centralny mechanizm różnicowy
Blokada centralnego mechanizmu różnicowego
HAC – system wspomagający pokonywanie podjazdu
DAC – system wspomagający zjazd ze wzniesienia
TEMS – półaktywne zawieszenie drugiej generacji
Air Suspension – tylne zawieszenie pneumatyczne
serja ale równo wali po uszach;))) odtwarzacz DVD + Cd niestety niema MP3 ale jak na seryjny sprzęcik fajnie to chodzi
rajd przez las przy prędkosci 70 km/h po dołach i zaliczone kilka kałóż
wyprawa na chorwacje z przyczepą 8 metrową (2 osie ) ale ładnie szło z rzeszowa do chorwacji w 11 godzin:)))))
chip tuning (narazie 173KM przydało by sie żeby przekroczyć przynajmniej 200KM)
+bardzo dobre prowadzenie
+nie czuć wysokich prędkości
+dość dynamiczny samochód jak na tą mase
+bardzo wygodny
+ bardzo cięzko wprowadzić w poślizg
+dobrze sie trzyma drogi mimo swojej wysokości
minusy:
-potrafi dużo spalić
-więcej chyba niema przynajmniej jeszcze nie odkryłem;)
175KM/H więcej nie pojedzie jest blokada a na obrotomierzu było 4 tys obrotó
BMW M3, Audi q7, audi tt..........