Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
1905 cm3
71 KM
120 Nm
0.00 s
Samochód jest u nas w rodzinie od nowości.Przez 9 lat jeżdził nim mój ojciec,następnie ja przejełem pojazd.Poldek jest wyposażony w silnik diesla o poj. 1905 ccm,który był również montowany w citroenach oraz peugotach(wiem ze w xsara'ch z lat 2000 był jeszcze montowany).Silnik jest nie zawodny...nigdy sie nie zepsół,jedyne problemu jakie byłu to ze skrzynia biegów zaraz na samym początku...ale po naprawie już żadnych więcej kłopotów nie było.Po przejęciu przeze mnie samochodu założyłem mu wpomaganie układu kierowniczego z poloneza truck'a,co przydaje sie w szczególniśći przy parkowaniu w mieście.Po za tym dołożyłem jeszcze pare gadżetów od siebie.Samochód jest już po remoncie blacharski .W czasie remonru odrazu wymienilem skrzynie biegów na nówkę sztukę .
Jeśli można to nazwać tuningiem to założyłem wspomaganie z poloneza truck'a,po za tym wymieniłem tylne klosze lamp na biało-czerwone, oraz pzrednią atrapę na produkt Orciari.Jeżeli będzie dalszy tuning to napewno bedzie to cultstyle czy germanstyle , jak kto woli.
Diesel o poj. 1905 ccm,71 km i 120 Nm.Silniczek jest nie zawodny,wiele osób mówi żę nawet nie zniszczalny i potwierdzam to stwierdzenie.Nie straszna mu żadna zima...w najgorsze mrozy odpala bez żadnego kłopotu.
Czyścuitkie i pachnace...ta tak w wielkim skrócie.
Pokrowce foteli szyte na zamówienie...wiele osób mysli zę to seryjna tapicerka,tak dobrze są dopasowane. Radio schowane...a gdzie to nie powiem(tajemnica),ukryte ponieważ już 3 razy mi się włamywali i nie stety 2 razy uciekli z radiem pod pachą :(
Zawieszenie polonezowate...jak dla mnie wygodne.Nie za twarde i nie za miękkie.Dobre na nasze "wspaniałem"polskie drogi :)
Radioodtwarzacz Sony CDX-S2020 + cztery jakieś głośniczki...nawet nie wiem jakie,ale nie długo idą do wymiany.
Warszawa-Sztokholm,Sztokholm-Warszawa.Polduś załadowany dosłownie po sam dach ,dodatkowo 4 osoby na pokładzie...celnicy nawet nie kazali otwierać by sprawdzić co przewozimy ,bo był tak napakowany :)
Ostatni przegląd...diagnosta sprawdzał dwa razy całe zawieszenie hamulce itd...bo nie chciał wierzyc że poldek w tym wieku nie ma żadnych luzów ,a nic w podobie .
Przede wszystkim utrzymać furkę w jak najlepszym stanie przez kolejne 10 lat.
Do minusów można zaliczyć zbyt mała moc,oraz brak porzędnych akcesoriów do tuningu.Do plusów :spalanie,niezawodność,duże wnętrze,tanie części zamienne.
Cierpliwość w utzrymaniu poldka w takim stanie ...i chęć utzymywania go dalej w jak najleprzym stanie.
Tuningu w stylu cult,i aby poldek już nigdy nie rdzewiał...