Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
pabianice
1600 cm3
103 KM
144 Nm
11.00 s
Raczej nie będzie
Taki średniaczek w gamie bravo, podobno bardzo dobry
W moim egzemplarzu trzeszczało ale nie było tragicznie źle spasowane po prostu tak ma;-) Przynajmniej nie jest wycięte z jednego kawałka. Nie jest to już przecież świeży model, a prezentuje się pięknie.
Akurat nie wiem jak zupełna seria ponieważ były sportowe amortyzatory, myślę jednak, że i tak dają radę. Jest sztywne jak lubię, ale zawieszenie wspomaga w zakrętach szerokość auta.
Jakieś Sony radyjko i głośniki też jakieś zwykłe z serii X-plode. Muzyki słucham w domu:-P
Soczewki+ksenon
16" jakieś pasujące do lini nadwozia
Następnie przesiadka na młodsze Bravo HGT i ...
Tak sobie zakładałem ale wyszło inaczej;-)
Na pewno powrócę do Bravo lub będzie 147
+ilośc miejsca wewnątrz
+wkurzone miny właścicieli panzerwagenów
+właściwości jezdne
+uroda
+nieczęste spotykanie amatorów wieśtjuningu w tym modelu
Minusy nie są bardzo istotne
-mała zwrotność
-szybko parujące szyby (co czasem może byc zaletą)
-kiepskie światła przednie
-szerokie drzwi (na zatłoczonych parkingach gimnastyka)
To, że wytrzymuje ostra jazdę...chyba to lubi
Uwzględnię tylko najblizsze plany motoryzacyjne lecz to może się zmienić;-)
HGT do przeróbek (turbo+profi hamulce+porządne koła+lakierek+audio)