Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
2544 cm3
170 KM
220 Nm
8.30 s
To jest prawie seria. Wersja Ghia - oprócz skóry, szyberdachu i elektryki foteli ma prawie wszystko. ABS, 2xPP, TC, ES, EL, automatyczna klima, komputer, welurowa tapicerka, 16' alu felgi, radio ze zmienarką CD, tylny spoiler.
Zapraszam na strony "Ford Klub Polska".
Na razie nie dużo, założóny dedykowany zestaw filtra stożkowego K&N, obniżone o ok. 35mm zawieszenie dzięki sprężynom Apex i białe kierunki boczne. Może kiedyś będzie: podwójny wydech, większe felgi (17'-18'), przyciemnione szyby i zmiana elektroniki silnika. Rozaważam przerobienie go na wersję ST (zderzaki i progi) - żadne inne przeróbki zewnętrzne nie wchodzą w grę.
V6 - jeżdzi fantastycznie! Dźwięk zniewalający, no i pełen relaks przy jeździe. Nie ma problemu z wyprzedzaniem. :-)
Spalanie nie za duże - w mieście pali ok. 12,5 l/100km (wg. komputera). Zmieżone wartości na hamowni: moc 153KM a moment 209Nm, ale widać tak ten model ma. Sprawdzenie silnika nie wykazało żadnych nieprawidłowości.
Bardzo przestronne, bez problemu mieści się 5 osób. Cztery jadą bardzo komfortowo.
Obniżone o ok. 35mm, auto prowadzi się bardzo pewnie, ale dla niektórych może być za twarde. Ja jednak tak lubię! :-)
Seryjne, Ford RDS 7000 wraz z zmieniarką na 6CD. Zmienione przednie głośniki na Pioneer-y.
Na razie brak.
Zobaczymy, na razie niech jeździ bez problemów.
Plusy:
- silnik V6
- wygoda podróżowania
- wnętrze
- może słyżyć jako auto do ślubu
Minusy:
- ceny oryginalnych części w ASO
Mam wspaniała żonę! :-)
Więcej mocy pod pedałem gazu!