Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
1 cm3
9.00 s
honda jezdze od kwietnia 2007, sprawuje sie swietnie(odpukac)......
tlumik przelotowy APEXi N1, catconverter megan racing, dolot K&N, Short Shifter, krotka skrzynia s20 d13, kolektor 4-2-1 z kwasowki
silnik sam w sobie stock, ale osprzet...:)
galka ala type-r, aluminiowe nakladki...
-60/ -40 baaardzo twarde, w najnizszym miejscu odleglosc do podloza to ok 9cm
16' felgi OZ Hydra, 205/45, rozporka od VTi
kenwood, glosniki nawet daja rade (6x pioneer)
czekanie na swiatlach obok bugatii veyron:D
glownie silnik, czyli kolektory.. nowa kierownica(vti), moze fotele i szyberdach:)
+
zdecydowanie wyglad, linia coupe jest niepowtarzalna i rzadko spotykana
przyspieszenie i elastycznosc !!!
dzwiek silnika (+stozek ) i wydechu- niski i rasowy bas, w trasie spokoj
twarde zawieszenie w ciasnych zakretach, nie da sie jej wyprowadzic z rownowagi, co niestety jest tez minusem na wroclawskich skandalicznych drogach
....jeszcze tego jest:P
_
brak komfortu w miescie-zawiecha
brak elektryki typu klima czy szyberdach
jak u kazdej chyba hondy, tendencja do rdzy na tylnich nadkolach
srednie hamulce
223km/h na autostradzie
5,4l w trasie:P
b18 pod maska, obnizeniu ceny paliwa, bezawaryjnosci na zawsze:)