Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Kalisz
1400 cm3
103 KM
127 Nm
11.60 s
Po swapie z GSI na 1.4. Dopiero poznaje ten samochód z tym silnikiem :) Przynajmniej ekonomiczny, fajnie brzmi i przyzwoicie jeździ.
Fotele wymienione na Inter Groclin Standard, z tyłu dołożone zagłówki (seryjnie bez, podłokietniki drzwiowiowe od Kombi Plusa, tapicerka drzwi od rocznika '99 w góre, kierownica Kombi Plus (środek od Nexii/Vectry A, pracuje nad zastąpieniem znaczka Daewoo na FSO :) Poza tym podłokietnik między fotelami dedykowany do Poloneza (mega praktyczna rzecz, polecam), czarny materiał nadkoli tylnych (oryg. Inter Groclin), elektrycznie sterowane przednie szyby.
Na dobry początek planuje zamontowanie tylnego stabilizatora.
Seria, jak na moje potrzeby w zupełności wystarczy.
Każda jest na swój sposób pamiętna, kierowcy starych zachodnich gratów czasem mnie zaskakują, kiedy to na siłe muszą jechać przed Polonezem :D
Dążę do ideału, trochę jeszcze trzeba wsadzić kasy i roboty. Elektryczne/podgrzewane lusterka nówki sztuki w kartoniku FSO czekają na montaż :)
Największym dla mnie plusem jest fakt że to Polonez, auto przez wielu wyszydzane, jeszcze jednak potrafi być w całkiem ładnym stanie i bez kompleksów zajmować lewy pas nie tamując ruchu.
Nie zawiódł w drodze.
Nie marzę o żadnym zachodnim aucie, pozostaje w kręgach "wynalazków" PRL :)