Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Długołęka [wroc]
1800 cm3
113 KM
167 Nm
12.50 s
Jedno z poprzednich aut które miałem okazję ujeżdżać, sympatycznie go wspominam aczkolwiek bez jakiegos większego entuzjazmu..
Nie uznaję
113 konny 1,8 4 cylindrowy, wbrew pozorom sprawnie napędzał to auto. Miałem bezpośrednie porównanie z 520 wuja i nie bylo bardzo duzej roznicy na jego korzysc, ze względu na mniejszą masę 518 bylo zwinniejsze w miescie. Na trasie powyzej 100 jednak brakuje tchu.. , każde wyprzedzanie to konieczna redukcja. Ale przy spokojnej jezdzie na trasie odwdzięczał się spalaniem nieosiągalnym dla r6. Największym mankamentem tego auta jest klepiący rozrząd, można dostać szewskiej pasji...
No tu jednak dla mnie piątka to jakby poprzednia epoka czasów rekina.. jest kanciasto, materiały na szczęście niezłej jakości, fotele w miare wygodne. Ogolnie w porównaniu do mojego obecnego 200 89' odpada w przedbiegach.., zważywszy że modelowo rok wprowadzenia tych modeli jest taki sam.
Każdy kto chodz raz jezdzil bmw 5 wie, że to jest mistrzostwo świata. Totalna precyzja w prowadzeniu, wysoki komfort resorowania, zero bujania w koleinach, myszkowania.
Nie było :)
Trasa Wrocław-Zgorzelec midzy swietami a sylwestrem 2005. Nieliczni moze pamiętają że a4 nie mozna bylo sypac solą i drogowcy odradzali jazde po nieodśnieżanej autostradzie. Efekt był taki, że jechałem prawie czystą, z lekkim luznym sniegiem , całkowicie pustą autostradą. Od bielan do zjazdu w krzywej nie spotkalem wiecej niz kilka samochodów..
Czechy, zima AD 2005, podjazd pod 30 stopniową górkę. Dość powiedzieć że jak zacząłem wjeżdżać to ludzie zaczeli uciekać spod górki :D