Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Warszawa
1905 cm3
140 KM
211 Nm
8.00 s
No więc,spełniłem swoje marzenie :)
Autko dość długi okres czasu stało na allegro,i tak sobie marniało tam...z początku tylko obserwowałem,potem z czasem zrezygnowałem i prawie zapomniałem o nim...aż tu pewnego pięknego dnia,pewien emeryt postanowił że pomoże mi pomóc decyzje,i w konsekwencji zaparkował w moim bagażniku swojego Daewoo...
No i tak po dwóch,bardzo szczęśliwych latach z Pugiem 309 1.9D,przesiadłem sie na GTi..
Autko było bardzo zaniedbane i miało mnóstwo rzeczy do wymiany,ale powoli sie w nim wszystko robi..będzie dobrze...trzeba w to wierzyć :)
Co do tuningu to nie jestem jego fanem....Dopuszczam jakieś drobne przeróbki typu aluski,tłumik,lakier czy obniżenie..
Wydech,całkowicie ręczna robota. Pełen przelot po środku wstawiony oryginalny nowy tłumik bo ze strumienicą nie dało się wytrzymać :) A na końcu zajebiaszcza podwójna końcówka która dodaje niezły basik.
Amortyzatory średnio twarde Sahchs Advantage na tył i Super Touring na przód.
Hamulce nawiercane wentylowane tarcze Powerd Disc
Silnik wymaga osobnego działu...jest to majstesztyk...dzieło sztuki samo w sobie...
Wersja ośmiozaworowa,na pełnym wtrysku o fabrycznej mocy od 120 do 130KM w zależności od osprzętu (katalizator,mapa paliwowa).
U mnie,według poprzedniego właściciela,jako że auto bylo właśnością posterunku policji w Lyon'ie,dysponuje mocą 140KM..
Silniczek jest niesamowicie dynamiczny i elastyczny...wystarczy powiedzieć że jest w stanie ruszyć z piątego biegu :)
Zadowala sie przy tym,około 10-11 litrami przy normalnej jeździe...najniższe spalanie jakie udało mi sie odnotować to 7,8 l/100km...
Gazu nie uznaje,więc silniczek odwdzięcza sie bezawaryjnością :)
Czerwona tapicerka,kubełkowe fotele i skóra na kierownicy i skrzyni biegów...
Przesadnej wygody nie ma,ale nad morze i z powrotem bez zmęczenia da sie dojechać :)
Z drugiej strony mamy kiepskiej jakości plastiki które lubią sie złamać na mrozie...
No z jednej strony ta niesławna belka która raz na 100000 km wymaga regeneracji,a z drugiej trójkątny wahacz na podwójnym stabilizatorze co gwarantuje rewelacyjną trakcje w zakrętach!
Rewelacyjne Amory Sachsa.
Póki co,jest to najniższy z moich priorytetów,jako ze cała kasę jaką mam ładuje w naprawy i doprowadzenie do stanu jak najbliższego,ideałowi...
Jakiś tam sprzęcik sobie brzdęka ale bez rewelacji 4x60
Tym pugiem nigdzie dalej sie nie wypuszczałem jeszcze...poprzednim pugiem udało nam sie wjechac na najwżej położoną droge w Polsce,czyli przełęcz Sarmopolską.ponad 900mnp :) cała w śniegu a ja bez łańcuchów...ale rade dał i nawet sie nie spocił,w przeciwieństwie do mnie :)
pozatym byliśmy już na pierwszym zlociku nim :) tu mały filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=xt3E2Wd6cAY
no i w górach dał radę :)
Z perspektyw to mam doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu oraz przemalowanie go,bo lakier także nie jest najlepszy już...
+ odporność na korozje
+ przestronność
+ zrywny
+ pojemny
+ ma dusze
- wadliwa elektryka
- kiepska jakość plastików
- niezbyt ekonomiczny przy dynamicznej jezdzie
Nie lubie rywalizacji,nie po to mam tą bryke żeby coś sobie lub innym udowadniać...
Choć czasem nie ma wyjścia i Lwiątko wtedy pokazuje pazurki..Za jednym razem zmasakrowałem trzy Golfy GTi,innym razem nie dała mi rady Bmw e-36 323...Także nie ma tragedii na drodze :)
GTi 16v ewentualnie GTi w wersji Goodwood