Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
1998 cm3
136 KM
190 Nm
9.50 s
Seryjna Calibra, od początku w rodzinie. Od 2001 również w klubie Calibra-Team. Co w niej wyjątkowego? Chyba tylko to (a może AŻ to), że pojęcie "tuning" jest dla niej obcy. Szanowana i 'nie bita'. Kilka zmian poczyniono: w miejsce zegarka LCD wstawiony BordComputer (komp. pokładowy), ksenony. W 2007 została sprzedana w dobre ręce, a jej miejsce, po wielu perypetiach zajął godny następca spod trójramiennej gwiazdy.
Seria i "nie bita"! I to był jej wyróżnik spośród masy "grzebanych" Caliberek.
X20XEV EcoTec 2.0 16v. Bardzo przyjemny choć wymagający stosunkowo częstej zmiany rozrządu
Standardowy welur, el. szyby, el. szyberdach, el. i podgrzewane lusterka, 2x Airbag. Bardzo przytulnie!
Seria, na prawdę udana konstrukcja, pozwala na wiele, wybacza błędy, sprawia ogromną frajdę. Udany kompromis między komfortem a sportowymi ciągotkami. Choć dziś już jeżdżę inną maszyną, jestem nadal pod wrażeniem tego, co oferowała Calibra.
Dość dobry Sony + zmieniarka, fabryczny zestaw 6 głośników Boose. Grało na tyle łanie, że nie było sensu zmieniania.
Wakacje z moją lubą, przejechaliśmy Polskę wzdłuż i w szerz... Calibra była naszym pierwszym wspólnym samochodem, będziemy ją wspominać długo i życzliwie!
+ piękna linia
+ ogromna frajda z prowadzenia
- mnóstwo "zwieśniaczonych" Calibr na drogach
- słabe ogrzewanie
- drobiazgi słabej jakości (czujniki, rurki itd)
Marzenie się zrealizowało - zapraszam do mojego garażu!