Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
WARSZAWA
2000 cm3
150 KM
180 Nm
9.00 s
Mitsubishi Eclipse GS 2.0 16V DOHC. Samochód sprowadzony z Niemiec. Jeżdżę nim od 2 lat, jestem 2gim właścicielem w Polsce. Musiałem sporo w niego włożyć, pojazd okazał się technicznie zaniedbany. Obecnie doprowadzony do fabrycznej sprawności w ok 80%. Ładny, bardzo ciemno-zielony lakier metallic.
Brak. Uznaje tylko fabryczny.
2.0 16V DOHC, bez żadnych gazów itp. w pełni seryjny.
Krótka, skórzana gałka zmiany biegów, sportowa skórzana kierownica z katalogu Mazdy, głęboko profilowane fotele ze zintegrowanymi zagłówkami.
Obniżane względem seryjnego, na sprężynach Eibach, amortyzatory BILSTEIN Sport. Czuć to wyraźnie w zakrętach :) a jeszcze wyraźniej na dziurach i "garbach" :/
Odtwarzacz SONY CDX-S2000 X-plod , 4 głośniki fabryczne. Co ciekawe - jakość dźwięku mocno zadowalająca mimo w pełni seryjnej instalacji audio.
Parę przyjemnych było, ale ta najbardziej pamiętna chyba jeszcze przed nami ;)
... perspektywy szerokie i dziewczyny zielonookie ;) oraz przesiadka na wyższy model.
Silnik najlepsze lata ma już za sobą. Na zimnym niewiele można zdziałać. Samochód ma naprawdę rewelacyjne zawieszenie i w zakrętach naprawdę potrafi pozytywnie zadziwić kierowcę. Zawieszony blisko nad ziemią (na wysokość sięga mi do pępka;) , daje fajne wrażenia zarówno kierowcy jak i pasażerom. Osobiście bardzo lubię jego klasyczny wygląd. Otwieranych świateł nie produkują już nawet w Corvette.
Codziennie dowozi mnie do pracy... i nie tylko ;)
Z bardziej osiągalnych : Honda S2000 lub EVO VI / IX FQ
Z mniej osiągalnych : Lamborghini Diablo lub Murcielago