Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Warszawa
1600 cm3
112 KM
160 Nm
0.00 s
I właściciel od poczatku do samego końca. Mojego albo jego.
Własciwie seria to nie do konca. Poprawiłem kilka elementów tak, zeby auto bardziej mi odpowiadalo. Silnik jest ruszony na tyle, na ile jest to rozsadne w przypadku tego silnika...nie jest to dobry material wiec jest, jak jest.
Po przebiegu 90tys km samochod mial 94KM i 130Nm, wiec ponizej wartosci deklarowanych przez producenta. Obecnie: 112 KM na kołach oraz 160Nm, obie wartosci uzyskiwane w dosc szerokim zakresie obrotow, tak wiec zdecydowanie lzej przychodzi samochodowi rozpedzenie sie ;)
hamulce: tarcze EBC Turbo Groove, klocki: EBC Green Stuff
płyn: MOTUL DOT 5.1, EBC BF307
obróbka głowicy GT by Chojnacki, kompletny wydech od kolektora, w calości ze stali nierdzewnej by Tomson, wkładka filtra powietrza JR.
no jest
Amortyzatory Bilstein B6 + sprezyny Eibach Pro Kit-30mm
koła:
- felgi OZ 5 Star 15\\\\\\\\\\\\\\\"
- opony: lato Yokohama Advan Neova AD08
zima: Dunlop WinterSport M3
FORD 6000CD
wiele
zeby za X lat wygladal rownie dobrze.
Wytrzymalismy ze sobą juz 11 lat - to calkiem spory plus ;)
Lancia Delta HF Integrale Evo, Focus RS, Jag XKR, XJR