Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Brodnica /www.mazdaspeed.pl
1324 cm3
83 KM
110 Nm
0.00 s
Autko pochodzi z 1991 roku. Zostało zakupione w Niemczech przez pierwszych właścicieli którzy przejechali blisko 200.000 głównie na trasie Norymberga - Brodnica serwisując autko w ASO, następnie w 2004 roku odkupił je mój znajomy który jeździł autkiem do grudnia 2006 roku (przez okres użytkowania mazda miała kilka wizyt u blacharza lub lakiernika - po stłuczce z przodu ale na szczęście delikatna bo wszystko zostało ori tylko niestety zderzak jest lekko pęknięty i popękane mocowania reflektorów oraz atrapy, był także uszkodzony przedni błotnik od kierowcy na szczęście nie było nakładania szpachli tylko wymiana na "nowy", było także kilka innych wgnieceń ale zostały usunięte, no i uszkodzenie prawego tyłu krótko przed kupnem - na szczęście o wszystkich uszkodzeniach wiem a część z nich widziałem sam na własne oczy) kiedy to ja odkupiłem Mazdę z przebiegiem 260.000 od niego doprowadzając zawieszenie do porządku...silnik był na szczęście perełka :) Po zrobieniu zawieszenia,tylnych hamulców i kilku drobnostek mogłem cieszyć się jazdą Madzią....i jest tak do dnia dzisiejszego :) i ciągle mam plany co do autka i nie mam zamiaru się go pozbywać
Końcowy tłumik motocyklowy (wybebeszony) od Suzuki,
Short shifter by DIY, Alufelgi 15 cali MOMO z oponami 195/50 (seryjnie 155/70 R13), pomalowanie zacisków i bębnów czerwoną farbą FOLIATEC do hamulców
1,3i 16V B3 Benzyna, seryjnie 73-75KM
Przebieg 270.000
Moc po wizycie na hamowni:
83,8KM @ 6043 rpm
110,9Nm @ 4590 rpm
Seryjne zegary zostały zastąpione zegarami z mocniejszej wersji z obrotomierzem, przednie fotele (pół)kubełkowe od Mazdy 323F BG GT, Shortshifter ,
zielone sprężyny H&R -40mm
Radiomagnetofon Panasonic (Kaseciak) z pilotem, głośniki przód Magnat i tył (boczki) jakieś No Name
Podróż do Torunia na Tuneball 2007, każda podróż to przyjemne wspomnienia :)
-pomalowanie atrapy,maski i dachu na czarno (jak na fotce VT) oraz reszta elementów ponownie na ori biały
-AirBox
-wyspawanie wydechu z kwasówki (jak będą pieniądze)
-zmiana kierunków przy przednich światłach i w błotnikach na białe
-Radio CD/MP3/USB + wzmacniacz+ skrzynia basowa
-może mody silnika??
-wymiana sprzęgła na nowe (ciągle ma oryginalne)
SWAP silnika na 1,8DOHC, 1,8T od 323 BG GTX lub 1,6T od 323 BF GTX FWD
+niskie spalanie
+ładnie wkręca się na obroty
+bez awaryjne
-nie jeździ na wodę :P
-czasami brakuje mocy
I miejsce w swojej klasie na 1/4 mili na zlocie TuneBall Toruń 2007 :) (oraz objechanie wszystkich z klasy wyżej poza zwycięzcą czyli moim bratem w 323F)
Wszystkie naprawy,wymiany, modyfikacje dokonane przy pomocy wujka (koszty robocizny=0zł :) )
323 GTX/R lub RX-7 III Generacji :)