Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Gdansk
1800 cm3
225 KM
6.50 s
Tuningowac TeTetke? A po co? :)
1.8 T Quattro 225KM
Tu sie ujawnia moj maly pierdolec do naglosnienia:
- Radio: Kenwood KDC-W707
- Glosniki przednie i tylne: Bose seryjne wyposazenie TT S-Line
- Wzmacniacz: Monacor Carpower HPB1502 500W RMS
- Kondensator: Dietz Chrome 1F
- Subwoofer: INFINITY REF 1250W 300W RMS 93dB
- wymieniona cala instalacja kablowa, na ktorej rowniez nie oszczedzalem.
Co prawda nie Audiolka, a Skoda Fabia, ale panowie z cywilnej Octavii nakrecili film ze mna w roli glownej i wreczyli mi swistek na 400zl i 14pkt karnych ;/
Btw. dobrze ze nie jechalem TeTetka :P
Na wielki plus przyspieszenie i warunki jezdne. Naped quattro powoduje genialne trzymanie sie drogi, a i da rade nim wjechac w trudniej dostepne tereny (pod warunkiem ze niezbyt wyboiste, ale z blotkiem radzi sobie doskonale)
Na minus oczywiscie brak przestrzeni, i ta prowizorka tylnego siedzenia (mogloby go wogole nie byc...). No i ciezko go polecic w dluga trase, bo jest twardy, no ale cos za cos :)
Poki co chyba mam najlepszy czas do setki na G-Techu w klubie TKAUDI : 6.5s
aucie, ktore spelni moje wszystkie oczekiwania, a wiec i komfort i przestrzen i moc. Celuje w Audi A6 Avant w wersji C6 z jakims sensownym silnikiem, ale to raczej odleglejsza przyszlosc.