Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
1997 cm3
150 KM
186 Nm
9.00 s
Moja pierwsza w życiu Alfa. Obejrzałem kilka innych, nowszych, potem zobaczyłem tę - Kanciastą Bellę i już wiedziałam. Zauroczyła mnie i już. Było po mnie. :-)
Technicznie - seria. Stylistycznie - chyba lotka na klapie nie jest oryginalna. Więcej przeróbek nie planuję.
11.2007 - nieoryginalna lotka usunięta :-)
05.2008 - twardy niższy zawias, rozpórka, zegary z czerwoną podziałką :)
06.2008 - powrót do seryjnego zawiasu. No nie dało się jeździć...
2.0 TS 16V
Szary welur z meblościanką ;-) i pierwsza w życiu drewniana kierownica :-)
Seria. Troszkę miękkie...
05.2008 - utwardzone - gwint i amorki z regulacją twardości :)
06.2008 - powrót do serii. Znowu za miękko...
gra :-) Clarionik jakowyś + zestaw Sinuslive z przodu..
Póki co - śmigam tylko po mieście.
Zmiana końcówki rury wydechowej na jajowatą - prawie jak tuning ;-)
Plusy
- nietuzinkowy, już "niedzisiejszy" kanciasty wygląd,
- fajne brzmienie (zwłaszcza przy 6-7 tys...),
- super precyzyjny układ kierowniczy,
- fajne półkubełki,
- niezłe heble.
Minusy
- po poprzednim - Tomcacie Turbo - brak szpery... Trakcja kuleje na mokrym... :-( 05.2008 - po utwardzeniu i zmianie opon jest dużo lepiej :-)
- nie wszystkie drobiazgi elektryczne działają... Ale kogo to obchodzi :-D Sie zrobi, sie zrobi. 05.2008 - się zrobiło - wszystko działa :)
Brak stłuczek :-D
Może o 2.5 V6 ?
Może o 75 2.5/3.0 V6?
Może o 33 1.7 16V?
Najbardziej o Giulii GT Sprint 2000 Bertone.
Takie tam... :-)