Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Centrum Polski- Głowno
2800 cm3
200 KM
235 Nm
7.40 s
Zwykłe rodzinne kombi ;-)))
Zmieniona elektronika sterująca kompem, moc koło 200 kucy, co było wyraźnie czuć podczas jazdy
Piękny Vr-er. Przy tym silniku raczej trudno coś wizualnie poprawic. Ja jedynie wypolerowałem doloty.
Wersja GL, także ani za bogata, ani nie za biedna. Z czasem wymieniłem kierownicę na 30 cm Momo, zmieniłem gałkę zmiany biegów. Podświetlenie zegarów zostało zmienione na niebiesko-czerwone, reszta wskaźników dostała czerwone podświetlenie.
Seryjne dedykowane do Vr-a, czyli dość twardawe i trochę niższe. Felgi BBS 15 cali, szerokość 6,5 cali na oponkach 195/50/15.
Miałem zamontowane radio Kenwooda model Kdc 8080 i głośniki MacAudio.
Prawie każdy wyjazd tym potworkiem pozostawiał niezapomniane wrażenia. Przyspieszenie, osiągane prędkości, zaskoczenie kierowców na skrzyżowaniu( autko pozbawione było wszelkich znaczków vr6)
Plany były, ale autko musiałem sprzedać ;-(((((
Same plusy, a największy za odgłos silnika przy ostrym przyspieszaniu.
No cóż, teraz jest spokojne Audi A4 Avant, ale nadal ciągnie mnie do Vr6. Być może kiedyś zakupię sobie Corrado oczywiście w 2.9 VR6 + kompresor ;-)))