Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Warszawa
1910 cm3
150 KM
305 Nm
9.00 s
Wersja Emotion + trochę dodatków. Zakupiony w czerwcu 2007 w salonie.
Jest to piękne i bardzo funkcjonalne auto. Mam nadzieje, że będzie ich przybywać, bo to ozdoba naszych polskich dróg.
What the fuck?!
1.9 16v Multijet 150 KM. Daje niezłego kopa i niewiele pali :)
Skrzynia biegów 6-biegowa.
Bardzo przestronne jak na swoją klasę, nowoczesne i funkcjonalne. Fotele świetnie trzymają na zakrętach.
Tapicerka skórzana z brązowym obszyciem. 6 poduszek powietrznych.
Polecam opcję bluetooth Blue&Me- bardzo przydatna podczas jazdy :)
Usportowione- może trochę za twarde na polskie drogi, ale za to samochód świetnie zachowuje się na zakrętach.
Przód: niezależne typu McPherson, sprężyny eliptyczne, amortyzatory teleskopowe o podwójnym działaniu, drążek stabilizatora.
Tył: klasyka- koła połączone belką skrętną, amortyzatory teleskopowe, drążek stabilizatora.
System nagłośnienia Hi-Fi z 5-kanałowym wzmacniaczem, 260 W subwoofer typu bass-reflex, 4 głośniki, 4 głośniki wysokotonowe- DAJE CZADU!!! :D
Wakacje 2007. Trasa Niemcy-Holandia-Belgia-Francja przez Kolonię i Amsterdam, docelowo Paryż. Cały wyjazd zajął ponad 2 tygodnie. Auto spisało się znakomicie! Jazda po autostradach to czysta przyjemność :)) W Niemczech 200km/h.
Dalsze bezwypadkowe i bezawaryjne użytkowanie :)
Praktycznie same plusy! Przestronne wnętrze, dynamiczny silnik, dobra jakość wykonania i oczywiście przepiękny wygląd. I wiele innych.
Jedynymi minusikami jakich się dopatrzyłam, to dość twarde zagłówki (w wersji skórzanej). I trochę zbyt twarde zawieszenie, jak na nasze dziurawe drogi. Ale ma to także swoje zalety.
Zakup go :)
Lambirghini Murcielago lub Gallardo!!!
Ewentualnie Audi R8.
Lub Alfa Romeo Brera.
Chciałabym mieć też Fiata 500 lub przynajmniej stare Twingo jako drugi samochód.