Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Pajęczno
1800 cm3
140 KM
158 Nm
8.50 s
ABS, elektryczne lusterka, szyby. Centralny zamek.
Brak LPG (co bardzo mnie cieszy)
Zmieniony kompletny wydech. Zaczynający się kolektorem 4-2-1 a kończący się tłumikiem Devila.
Pozatym reszta seryjna. Ja fabryki nie poprawiam. Przynajmniej to auto staram się utrzymać w fabrycznej formie.
1,8l 140KM. wystarcza do przemieszczania się
Hmm coś tam gra:P Radyjko to SONY CDX GT-500
Utrzymanie tego autka w jak najlepszej kondycji.
Przy czym ma pozostać w stanie jak najbardziej zbliżonym do seryjnego. Ma wyglądać tak jak wyglądała w 1992.
Problemy z częściami oraz dość duża awaryjnośc.
A na plus to przedewszystkim to że za taką kase jest to autko o naprawdę przyjemnych osiągach. I co jak co ale ta sylwetka jest ponadczasowa:)
Odcięcie paliwa na 5 biegu. Więcej się nie da:)
Silniku 3,0 V6 wciśniętym w budę od R19