Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Lublin/Parczew
1999 cm3
115 KM
0.00 s
Bardzo fajne auto, VW GOLF Gti 2.0 115KM , dobre osiągi i mega wygląd, na auto zwrociłem uwagę przez wyposażenie, GTI legendarna sportowa seria, mój egzemplarz miał wade w zawieszeniu, niewielkim kosztem udalo się to naprawić. Lakier wypolerowałem i efekty można podziwiać na zdjęciach.
Tylko fabryczny, tak prezentuje się najlepiej. Lampy Hella Black z tyłu. Nakładki na progi, nadkola super felgi 5x100 Speedline, fotele kubełkowe recaro i inne tego typu gadzety.
2.0 GTI niestety sprzegło było spalone i nie mogłem do konca poczuć sportowych emocji. Mimo wszystko leciał 160 km/h.
Chcąc nie chcąc wyszedł obnizony, ale za to fajnie wyglądał i nie był taki problematyczny na dołach, nie uderzał o jezdnie na dołach.
Fabryczne audio i firmowe radio dobrze sie spisywało.
Było ich kilka, najbardziej pamiętna to chyba ta jak mało nie doszło do dzwona.
W samochód włożyłem troche gotówki, ale nie to sie liczy. Bardzo dobrze mi się nim jeździło, najważniejsze jest to że mogłem spróbować sobie jak to jest mieć golfa w wersji GTI. Fajnie się nim jeździło, zwracał na siebie uwagę. Na koniec samochód udało się sprzedać z zyskiem.
Samochód po mimo dużego silnika mało palił, to zasługuje na duży plus.
160 KM/h więcej nie chciał polecieć. Przepływka była przykręcona do gazu, pierwsze typy instalacji gdzie dolot gazu był doprowadzony bezpośrednio przez filtr powietrza, więc może dla tego.