Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Czarnocin
1486 cm3
90 KM
12.00 s
Mazda oprócz modeli 323C i 323S w V generacji wypuściła na rynek jeszcze dwa rodzaje spokrewnionych pojazdów. Pięciodrzwiowy hatchback i czterodrzwiowy sedan, oba wyposażone w drzwi bez ramek i nową karoserię różniącą się od innych modeli 323. Wersja pięciodrzwiowa była oferowana w Japonii jako Mazda Lantis, w Australii i Ameryce Południowej jako Mazda 323 Astina, w Kolumbii jako Mazda Allegro, a w Europie jako Mazda 323F. Natomiast sedan był sprzedawany wyłącznie na rynku japońskim jako Mazda Lantis. Modele te, których karoserie zaprojektowali designerzy Porsche, zbudowane zostały na innych platformach niż poprzednie modele 323. Japoński Lantis zbudowano na płycie CB (mniejszej wersji płyty CA znanej z luksusowych modeli Mazdy: Xedos 6 i Eunos 500). Europejską 323F montowano natomiast na płycie BA, niemal identycznej jak CB, jednak zbliżonej do platform serii B Mazdy. Modele te sprzedawane były wyłącznie z silnikami 1,5 16V l i 1,8 16V l stosowanymi już w innych modelach 323 oraz z 2,0 l V6 24V montowanym również w modelu Xedos 6, oferowanym w Japonii jako Eunos 500.
Alu 15 7.5"
Polerowana czapa zaworów
Zmiana nagłośnienia na set boshmann
1.5 DOHC 16v 90km
Schludne,czyste,jak na swój rok zadbane
Kayaba gazowo-olejowe
2 głośniki Boschmann 320V 4-drożne napędzane przed radio USB Dalco 4x50v
Obniżenie
Przyciemnianie szyb
zmiana felg na 17"
+bezawaryjny
+w miare ekonomiczny
+żwawy jak na tą pojemność
+ponadczasowy wygląd
Golf 3 1.8- w tyle
Seat Cordoba 1.6- w tyle
Tańszym paliwie,bezawaryjnej jeździe