Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Zielona Góra
1398 cm3
98 KM
128 Nm
0.00 s
Auto odkupione od kolegi, wymaga jeszcze poprawek, ale jest dosc zwawe i przyjemnie sie nim porusza. Jestem formalnie 3, w wprawdzie 4 wlascicielem, mam nawet ksiazke serwisowa... Auto jest wyposazone w silnik Rovera 1.4 DOHC (ten sam co byl montowany w Roverach 214Si). Dziw bierze, ze tak malo ludzi kupowalo auto z tym silnikiem, moze ze strachu przed nowoczesnoscia ;)
Auto jest w fabrycznym kolorze turkusowym - L69 - i to sie daje niestety odczuc tu i tam... Cala reszta poza kosmetycznymi zmianami dla wlasnego samopoczucia jest kompletnie seryjna.
Pod koniec 2007 roku, przy przebiego okolo 153000km zalozony LPG, bo pod moja noga do codziennego uzytku auto wychodzilo kosmicznie drogo. Teraz na LPG smiga jak zegarek, jest zrywny i elastyczny a koszta eksploatacji zdrowo spadly :)
Ciezko nazwac to tuningiem, kiera z kaszla, orciari pod zderzakami, starter na konsoli, felgi alu 7x15\"...
Mechanicznych przerobek brak.
1.4 K16 produkcji Rovera. DOHC na wielopunkcie, fabrynie 103KM (na hamowni wyszlo ciut mniej) - w sam raz do tego auta, chociaz zdalby sie jakis 1.6 lub 1.8 ;)
Seria, Groki skladane, spac sie da ;)
Tez seria, ciut twardsze amorki, ale roznicy to wielkiej nie robi, biorac pod uwage mase auta...
Radyjko Pioneer\'a i fabryczne glosniki.
Jednodniowka pod Warszawe, 1000km w 18 godzin :)
na 2 dzien po tym wypad w gory na tydzien i powrot z gor przez IV Zlot w Czerniewicach k. Tomaszowa Maz. Razem cos kolo 2000km, pod ciezka noga i ciezkim bagaznikiem :)
Juz zadne, auto sprzedane :/
+ Cichociemny
+ Zrywny
- Smok pod ciezka noga
- Brak ocynku...
1.8 albo 3.0 V6 i skrzynia 6 :D