Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Wieliszew
1600 cm3
75 KM
0.00 s
-zakup auta: 650zł,
-remont: około 3000zł,
-wrażenia z pierwszej jeździe po remoncie: bezcenne,
*
-luty 2011: przekładka silnika, skrzyni automatycznej i instalacji...coraz bliżej chevroleta:D
-dokładka przedniego zderzaka,
//(-spoiler GSI)//chwilowo brak.
-13NB,
-ostry wałek z wersji \"S\" przypadkiem zamontowany przez jednego z poprzednich właścicieli silnika...
-\"home made\" dolot powietrza,
-przelotowy wydech,
-polerowana pokrywa zaworów, pompka paliwa, parownik, chłodnica,
-lakierowane zbiorniczki wyrównawczy i płynu spryskiwaczy.
*
-c16nz
-automatyczna skrzynia biegów(US)
-oryginalne z wersji TOP (Kubełkowe fotele Recaro,
-kierownica \"Victor\" polerowana,
-lakierowane elementy,
upgrade:
-Digital,
-elektryczne szyby.
*
-Fotele kubełkowe Recaro(niemieckie Designer sport...)
-Sprężyny -40 komplet tył i przód
-Amortyzatory gazowo olejowe Magnetti marelli
-jakieś radio Mp3,
-2 x Tonsil 18W,
-2 x Ford? 25W,
upgrade a:
*JBL GTO 600
*skrzynia JBL 12\'\'
upgrade b:
**w półce Pionner\'y 200mm plus Kolumienki(100mm) Pionner,
**pioneer keh-m8300rds + zmieniarka cd-m6 + pilot cd-r32:) klasycznie
**przód zestaw Tonsil\'i(dorobione panele w drzwi pod głośniki 160mm)
*Pioneer DEH-M980 RDS
-pierwsza jazda!
-progi GSI,
-NIŻEJ...
+ładny lakier,
+sam go robiłem,
-brakuje kilku KM.
-2,0 SEH albo LET, może na końcu v6:D