Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Strzelin/Wrocław
1600 cm3
120 KM
9.00 s
Auto kupiłem 25 Lutego 2012r od pierwszego właściciela, czyli starszego pana który kupił tego poloneza w salonie w Szczecinie.
Stan blacharski budy auta jest praktycznie w idealnym stanie gdyż większość czasu auto stało w garażu i dodatkowo zostało zakonserwowane przez pierwszego właściciela.
Wyposażenie:
-centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby (2x przód)
-elektryczne lusterka z podgrzewaniem (asymetryczne szkła)
-elektryczna regulacja wysokości świateł H4
-spryskiwacze reflektorów H4
-fotele kubełkowe Inter Groclin Standard (dedykowane dla FSO)
-podgrzewane fotele
-kluczyk scyzoryk
-otwierania bagażnika z pilota
-domykanie elektrycznych szyb
-inteligentny ściemniacz oświetlenia wnętrza kabiny
-podłokietnik Skorpion
-przyciemniona przednia szyba (pasek nad szybą-nie folia)
-światła dzienne z homologacją
-komplet czarnych owiewek firmy HEKO
-światełko w schowku
-przyciemnione szyby(przód boczne 25%, cały tył 75%)
-CB radio President
-alufelgi OZ POLARIS 16 cali z oponami na profilu 45, przód 195 (dystans 10 mm) tył 195 (dystans z centrowaniem 15 mm)
-sportowe tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane ATM MIKODA
-welurowe czarne dywaniki z BMW E46
-BIXENON H4 4300K
-świecące przednie kierunkowskazy (tzw American Style)
-kpl zestaw tulei Polieutanowych
SWAP SILNIKA z 1.4 16V na 1.6 16V 1589 cm3
Pochodzi auta ROVER 216 1999 rok, kod silnika 16K4F L33 223072,
Typ głowicy DOHC (ang. Double OverHead Camshaft - podwójny wałek rozrządu w głowicy). Pracuje razem z dedykowanym komputerem 1.6 i sprzęgłem 200 mm. Przepustnica 52 mm od Rover/MGF 1.8 VVC wersji 160 KM.
Maksymalny moment obrotowy ok 145 nm przy 6000 obr\min
Odcięcie zapłonu przy ok 7000 obr/min
-Alternator BOSCH 120 A
-Akumulator Warta 74 ah
-twarde sprężyny od trucka diesla skrócone o 1,8 zwoja
-resory 3 piórowe sklepane
-most od vana o przełożeniu 4.3 + stabilizator
Subufer JBL 1000 W
Wzmacniacz Magnat 500 W
Radio sony 55Wx4 na CD,AUX i USB
Z przodu głośniki Pioniera 2 x 10 cm i z tyłu Pioniera 2 x 13 cm.
- VII ogólnopolski zlot FSO 21-22.07.2012 "Błędów"
-Przyjazd do Holandii 02.04.2013 (służba w Holandii przez okres 7 miesięcy do pracy i nie tylko)
-Paryż 19.04.2013
-Berlin 7.12.2013
-Amsterdam 18.01.2014
Ogólnie auto odbyło już dwa bezawaryjne kursy Polska-Holandia, Holandia - Polska.
- X ogólnopolski zlot FSO - Karolew 2014
SWAP silnika z 1.4 na 1.6 w Holandii na parkingu w ciągu dwóch dnni
-szyberdach elektryczny "Webasto hollandia 300"
-elektryczne szyby z tyłu (przednie elektryczne FSO)
-blokada skrzyni biegów FSO montowana do Polonezów PLUS
-wygłuszenie wnętrza
-moduł domykania przednich szyb
---> odświeżenie całego nadwozia czyli malowanie z poprawkami blacharskimi
+ Jest Mój ;>
+ Polski sprzęt
+ ekonomiczny
+ dynamiczny
+ niezawodny (jeśli się o niego dba)
+ wygodny z dobrym wyposażeniem
+ tani w eksploatacji
+ łatwa przewidywalność wykrycia usterek i wyeksploatowania poszczególnych części
+ za pomocą małej skrzynki narzędziowej jestem w stanie wymienić praktycznie wszystko
+ tylni napęd to jego największy plus ;))
BMW E39 M PAKIET Sedan\limuzyna 3.0 Diesel
BMW E60 Sedan\limuzyna 3.0 Diesel
Polonez 1.9 GLD
Fiat 125p 91r z silnikiem rovera