Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Brzyno
1481 cm3
82 KM
0.00 s
Dowiedziałem się że kolega kolegi chce się pozbyć Poloneza za jedyne 400zł (czterysta złotych). Koleś przez telefon zapewniał mnie że blacha jest zdrowa więć pojechałem go obejrzeć. Jak mówił tak też było. rdza tylko przy klapce wlewu paliwa. Podłoga miodzio, progi też, silnik dość mułowaty ale wziąłem go i nie żałuję.
Jest to wersja CE czyli z elektronicznym zapłonem (obecnie przerobiony na zwykły z przerywaczem)
W 1985 kupił go w Pewexie pewien górnik z Katowic, który zaraz go zakonserwował czymś tam co się używa w górnictwie nie wiem co to dokładnie jest. no i jeździł nim i jeździł aż ponad rok temu sprzedał go właśnie kolesiowi od którego go kupiłem.
W Gdańsku był jakiś festiwal graffiti i gościu pomalował go właśnie w takie coś (ale to jeszcze za poprzedniego właściciela)
dojechany przez LPG seryjny 1,5 na gaźniku, skrzynia 5, stary polski niewyjący most:)
Zegary z Caro MR93, kierownica z 126FL, fotele IG relax, skrócony drążek biegów, reszta seria
seria
Radyjko Pioneer DEH-2800MP, średniotonówki 165mm w drzwiach, 2 gwizdki w desce, w półce 2x basowe 200mm Hanssen i 2 gwizdki, w bagażniku tuba jakaś zwykła aktywna:P
narazie brak
obniżenie i utwardzenie przodu (sprężyny od Trucka diesla obcięte i zagięte jak fabrycznie)
dołożenie jednej lagi do każdego resoru przez co tył będzie wyższy i sztywniejszy
alufelgi najprawdopodobniej ATS Cup 13"
przód (zderzak i grill) taki jaki powinien być w '85 czyli typowy borewicz
deska, boczki, podsufitka z caro
montaż wspomagania
mocniejszy silnik (1,4 Rover'a lub fiatowskie 2,0)
minusy:
silnik
plusy:
niema osoby która by się za nim nie obejrzała:D
120km/h na prostej z wiatrem:P
Golfie mk3 ABF:)