Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
1598 cm3
87 KM
18.00 s
Pierwszy samochód kupiony w zeszłym roku za małe pieniądze. Miał być fiat ale po paru tygodniach przekonałem się do poczciwego Poloneza i nie zamieniłbym się na żaden inny. Co najwyżej dokupię kanta i borewicza do kompletu.
Jest trochę do zrobienia, głównie blacha ale bez tragedii jak to czasem bywa. Trochę zaprawek, ze dwa całe elementy do wymiany. Zadzwiwiająco zdrowy jak na swój wiek - wszystko co rdzewieje to ruchome elementy które można zmienić. Buda i podłoga dobrze zabezpieczona i póki co nic jej nie rusza :)
Ciężko nazwać tuningiem części fabryczne ;) bardziej to za co się dopłacało przy zakupie:
- Felgi \\\\\\\"riale\\\\\\\" 13\\\\\\\"
- Wnętrze IG Standart
- Spojler
- Żółte halogeny
- chromowane korbki i klamki z wczesnych Caro
- dokładki na wycieraczki (zrywacze strugi;)
- blenda na klapę tylną
- owiewki
- pomarańczowe kierunki
- Lusterka elektryczne podgrzewane
- Elektryczne szyby
- brązowe szyby na razie z tyłu
Bonus - wyłącznik zegarka :P (poprzedni właściciel szanował akumulator;)
Fabryczne gaźnikowe 1.6 z podtlenkiem LPG. Bez rewelacji ale jak ma humor to bardzo fajnie chodzi. Szczególnie na PB
Kubełki Inter Groclin lustra i szyby w prądzie, poza tym wszystko tak jak było.
Standartowe, Felgi pięcioramienne Riale 13\\\\\\\" - najładniesze chyba ze wszystkich dostępnych
Kiedyś możę trzy pióra na tył, i usztywnienie całości
Unitra Skald 2 in progress ;)
Głośniki Crunch średnio i wysokotonowe, z tyłu JBLe
Szczególnie te w których coś się psuło, co ciekawe nigdy nie musiałem stawać w trasie i dzwonić po pomoc. Zawsze coś się dało zrobić albo odczekać chwilę i odmawiał posłuszeństwa dopiero pod domem :)
Czerniewice 2011 - kiedy spałem z przymusu w bagażniku, od tamtej nocy jest mi znacznie bliższy ;)
- Orciari ale czarne
- Może Swap na roverka 1.4 lub 1.8
- Malowanie i generalna blacharka jak się dorobię ;)
Poza tym nie sprzedam go :) za dużo pracy i serca włożone w auto żeby go sprzedawać.
+ Polski
+ nie ma problemu z naprawami
+ Łamie stereotyp że polskie to złe
+ Relatywnie tani w eksploatacji
+ wygodny i przestronny
+ mój własny :)
- Ruda
- troszke szybciej mógłby się zbierać spod świateł ;)
155 km/h przy trzech osobach i bagażach na LPG :)
w trasie spalanie zadziwiająco małe.
Może to nie stricte osiągnięcie ale wyróżnia go wśród innych:
Czasem na PB uda się wyrwać spod świateł i zostawić w tyle jakieś BMW :P
- Autograf Edwarda Pietrzaka i Mirosława Górskiego pod maską :)
powrocie FSO i o tym żeby części do poldkó zawsze był tak tanie jak teraz ;)