Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
UK
1600 cm3
101 KM
140 Nm
11.90 s
Samochodzik posiadam niestety w UK czyli z kierdą po prawej stronie, chociaż mimo wcześniejszych obaw nie sprawia to problemu w prowadzeniu.
Autko mam od kilku miesięcy i już się w nim zakochałem. " raz Audi, zawsze Audi "
;-)
Wymiany przeprowadzone:
- olej+filtr (standard po zakupie),
- paski rozrządu, alternatora + rolka napinająca (czas wymiany 2 godz. w garażu z kolegą mechanikiem). Dla tych, którzy zamierzają też wymieniać rozrząd- warto odkręcić przedni pas z: zderzakiem, lampami oraz chłodnicą. To ułatwia wymianę,
- wymiana łączników stabilizatorów obie strony oraz górnych wahaczy lewa strona i tu RADA !!!!!!!!!!!!! Przed zabraniem się do wymiany przez kilka wcześniejszych dni spsikiwać należy śróbę łączącą górne wahacze WD-40, PEPSI ponieważ za h...ja nie chce dać się wybić. Z mojej niewiele zostało. Warto też mieć nową "tak w razie niemca" - powodzenia.
Po wymianach autko śmiga bez zarzutu.
Nie tu na wyspach.
1.6 chodzi jak zegarek, prócz jesienno-zimowego okresu gdzie przy zimnym silniku powstaje delikatne falowanie obrotów przy przejściu w jałowe obroty (ponoć standart - wtajemniczeni wiedzą o czym piszę). Powód : brudna przepustnica.
Z doświadczeń znajomego-dobrego mechanika nie ingeruję w przepustnicę, ponoć może potem falować gorzej.
U mnie owe falowanie nie wpływa na jazdę.
Falowanie obrotów wyrównuje się po rozgrzaniu silnika.
Zadbane, dobrze wygląda no i dobrze się w nim czuję ;-) . W sumie niemiecka stylistyka nic ująć, nic dodać
Standard, wspomniane w opisie.
Fabryczne i jak dla mnie najlepsze.
m i n u s y - duże spalanie w mieście przy dystansie 5-10km dziennie tak jak podaje producent 11 literków.
p l u s y to cała reszta :-)
realne to A4 1.9 TDI 110KM lub więcej 2002 lub młodszy,
nierealne to 911 s turbo 2005 ;-)