Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Legnica/Spalona
1896 cm3
90 KM
0.00 s
Niezawodne kombi w TDI ;)
Sinik 1,9 TDI 1Z klasyk:D
07.2011r przeszedł dość kosztowny remont silnika, zostały wymienione między innymi: panewki, wszystkie śrubu korbowodowe oraz do głowicy, pierścienie, uszczelka pod głowicą, pod kolektorem ssacy i wydechowym, simieringi takze nowe, szlif na zaworach, nowe uszczelniacze, wał korbowy po regeneracji, tzn, napawany i szlifowany, do niego dodatkowo nowa zębatka, koło pasowe i oszywiście klin, wymiana rorządu, oleju i filtrów, wymieniowy również zostały przewód dolotowy powietrza do turba oraz jakiś jeszcze wężyk, przy okazji wymiana tarczy sprzęgła. Na niczym nie oszczędzałem ;)
Seryjne
07.2011r pojechałem na przegląd i wyszło :p a więc wymieniłem: Teleskopy tylne, talerze, osłony, odboje, drązek kierowniczy prawy z końcówka i osłoną oraz tuleje tylnej belki. Wszystko z najwyższej półki.
Radio Pionner, głośniki seryjne
3 dni przed wyjazdem nad morze autko odmówiło posłuszeństwa, co się później okazało: silnik do remontu, luz na wale korbowym ;/
dbałość
Warszawie